Avatar billede chris... Nybegynder
16. december 2006 - 21:33 Der er 7 kommentarer

underlig gengivelse på diverse små film mv.

Hej med jer.

Nu har jeg prøvet at installere diverse codex til media player, men får stadig samme gengivelses fejl når jeg ser film fra fx. fjolletobak.dk osv. det er som om alle faverne er invertede (jeg ved ik' helt hvordan jeg skal beskrive det) og jeg kan ikke screenshotte det :(

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at rette op på dette?

evt har et codex der kan rette op på noget lignende?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
16. december 2006 - 21:40 #1
Har du prøvet at afspille dem med VLC-player?
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Avatar billede chris... Nybegynder
16. december 2006 - 21:48 #2
Jeg er egentlig ikke så glad for at have flere forskellige players installeret. De fleste website med fx. små glade film, kører i et vindue på sitet, og kan ikke, uden diverse fix-faxerier køres i et stand alone vindue (så vidt jeg ved). Vil derfor helst bare ha et codec til mediaplayer så det spiller.
Avatar billede chris... Nybegynder
16. december 2006 - 22:03 #3
Avatar billede chris... Nybegynder
16. december 2006 - 22:03 #4
Avatar billede norbert_ Nybegynder
16. december 2006 - 22:18 #5
Du kan måske med Gspot se, hvilket codec du mangler. Du kan trække det ned her:
http://www.headbands.com/gspot/
Og her kan du se, hvordan du bruger programmet:
http://www.headbands.com/gspot/v26x/quick_start.html
Avatar billede chris... Nybegynder
16. december 2006 - 22:25 #6
hmm, jeg kigger lige på det :)
Avatar billede chris... Nybegynder
16. december 2006 - 23:21 #7
jeg har prøvet at update til MP11, hvilket løste problemet so far.. :-s nice 1