Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
22. november 1999 - 21:12 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

CGI eller perl online shop

Jeg er ved at lave et webiste til en som vil have en online shop men vil ikke betale så meget for den. Jeg har prøvet at kigge på matt's cgi archive, cgi-recorses, cgi-city, cgi search men at finde noget som egentlig kunne bruges.

Er her nogen som kan hjælpe mig med at enten lave et script eller har et liggende som jeg kan få/købe.
Avatar billede one Nybegynder
22. november 1999 - 21:27 #1
jeg vil da gerne hjælpe dig med at finde et  (:

Andreas
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
22. november 1999 - 21:28 #2
Prøv og find et. Men det skal være meget let for mig at sætte op da jeg IKKE har erfaring med cgi og perl. Men det var desværre sådan at ham jeg laver siden for vil have at det skal være cgi eller perl.
Avatar billede one Nybegynder
22. november 1999 - 21:31 #3
hmm skal det bruges kommencielt  ok  har du icq og vil du ikke lige acceptere  så jeg ikke bruger tiden forgæves?

icq  8636555  og ja bestem selv point antallet  (:

Andreas
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
22. november 1999 - 21:37 #4
Jo, jeg har icp mit nummer er 53951769
Avatar billede one Nybegynder
22. november 1999 - 21:42 #5
ok du er jo ikke på ):
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
22. november 1999 - 21:49 #6
Prøv igen
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
22. november 1999 - 22:11 #7
Kunne denne løsning måske bruges
www.rbnstudio.dk
Avatar billede one Nybegynder
22. november 1999 - 22:16 #8
rbnstudio>>  manden er kun interesseret i en løsning som skal betales EEN gang og ikke pr. måned  (:

Andreas
Avatar billede hanmark Nybegynder
23. november 1999 - 08:14 #9
Prøv at kigge på dette produkt:

http://www.shopfactory.com/
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
23. november 1999 - 15:00 #10
Ja, manden er kun interesseret i en engangs investering.
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. december 1999 - 16:01 #11
Jeg har udviklet shoppingcart/katalog system i JavaScript, PHP3 samt Java Servlets. Måske kan vi finde en løsning.

Skriv til mig hvis interesseret, samt hvorvidt der er mere end blot "eksperten" point med i spillet.
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
21. december 1999 - 16:48 #12
Jeg har nu fundet en løsning og er ved at prøve at sætte den op. Men tak for alle de svar som er kommet.
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. december 1999 - 16:54 #13
Var det så ikke en ide at acceptere et svar så du kan få lukket spørgsmålet ?
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
21. december 1999 - 18:38 #14
Joo, det har i ret i og det sker nu.