Avatar billede rone6700 Nybegynder
16. december 2006 - 10:41 Der er 10 kommentarer

Stifinder - kan ikke se eksempel på billeder i mapper

Når jeg åbner stifinder og kigger i en mappe med billeder, så plejer man at kunne se billedet blot ved at vælge "Store filer", men det kan jeg ikke... det ser således ud:  http://www.labandit.dk/mapper.jpg
Avatar billede peet49 Nybegynder
16. december 2006 - 10:44 #1
mappeindstillinger under VIS, sæt til store ikoner eller billedserie
Avatar billede hcma Novice
16. december 2006 - 10:45 #2
billedtype ?  (kan ikke se fil-type-navnet)
Avatar billede rone6700 Nybegynder
16. december 2006 - 10:50 #3
peet49 >>  Under VIS kan jeg ikke finde noget sted, hvor jeg kan vælge store ikoner eller "billedserie"! Jeg kan godt vælge store ikoner på den "tradisionelle måde"...

hcma >>  Det gælder ALLE typer billeder...
Avatar billede hcma Novice
16. december 2006 - 11:42 #4
prøv loige at gå ind i Mappeindstillinger -> Filtyper og se hvilke(t) program(mer) de er associeret med.
prøv så at tage en af filtyperne og associer den til et andet billedprogram.
vend tilbage med resultatet.

(er det noget er lige er opstået)
Avatar billede gratis Nybegynder
17. december 2006 - 06:18 #5
prøv denne ting og genstart efter du har gjort det.

|Startmenu|Kør| skriv,  regsvr32 shimgvw.dll  , tryk enter , du sq få en besked op:

"DllRegisterServer i shimgvw.dll lykkedes"
Avatar billede hcma Novice
17. december 2006 - 11:07 #6
gratis >>  gen-registrerer den kommando ikke windows billedfremviser ?  (er bare nysgerrig)
Avatar billede gratis Nybegynder
17. december 2006 - 14:21 #7
hcma>>> jo det gør den også :) men har fundet flere tråde hvor det også blir forslået at bruge den til dette problem... se foreks. denne http://tjek.nu/li
Avatar billede hcma Novice
17. december 2006 - 15:04 #8
gratis >>  var også bare nysgerrig - det er altid godt at lære noget nyt  :o)
Avatar billede gratis Nybegynder
17. december 2006 - 15:26 #9
htma>>> jeps lige præsis :0)
Avatar billede gratis Nybegynder
17. december 2006 - 15:28 #10
hov... det sq nu har være hcma :O) og ikke htma