Avatar billede mtb79 Nybegynder
15. december 2006 - 11:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

button kombination

jeg har 7 knapper i flash  og for at komme videre til at andet movie clip skal man trykke på den rigtige kombination af de knapper

hvordan laver jeg det
Avatar billede mtb79 Nybegynder
15. december 2006 - 14:25 #1
PLEASEEEEE!!!!    HELP
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
18. december 2006 - 16:14 #2
Du kan fx. lave det ved at tilføje et bogstav til en fælles tekststreng i en variabel og så checke for de sidste 7 bogstaver i den streng.

Ved første knap lægger du fx. "A" til strengen (inputString+="A";) og den næste knap lægger du "B" til. Du kan så hele tiden checke om et udpluk af strengen fra slutningen til slutningen-7 matcher fx. "AFEDCBG". Fordelen ved denne måde er at brugeren bare kan taste igen, uden at skulle nulstille det allerede indtastede.

Prøv dig frem med det!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
14. maj 2007 - 13:23 #3
:-)