Avatar billede polles-ven Nybegynder
13. december 2006 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

hvad er mgltools

er der nogen der kan fortelle mig hvad mgltools er
13. december 2006 - 20:51 #1
... i hvilken forbindelse ?
Avatar billede polles-ven Nybegynder
13. december 2006 - 20:55 #2
det er et program der er kommet på min pc men jeg kan ikke slette det
Avatar billede perhol Seniormester
13. december 2006 - 22:03 #3
En simpel søgning på Google fandt bl.a. denne side:
http://mgltools.scripps.edu/
hvor du kan læse følgende:
Welcome to MGLTools Web Portal

This site is designed for discussing, sharing and distributing MGLTools and related contents.

MGLTools is a software developed at the Molecular Graphics Lab (MGL) of the Scripps Research Institute for 3D visualization and analysis of molecular structures. Short description and demo of its three main applications is given below. Navigation portlet on the left has links to downloads, screenshots, documentation section of this website where you can find more information about MGLTools.
Avatar billede polles-ven Nybegynder
15. december 2006 - 20:48 #4
jeg kan desværre ikke slette den
Avatar billede polles-ven Nybegynder
15. februar 2007 - 20:20 #5
lukket