Avatar billede kunze Nybegynder
13. december 2006 - 10:26 Der er 3 løsninger

Quiz (Online)

Hej.

Jeg søger diverse online quiz'er i stil med Trivial Pursuit.
Det er underordnet om det er dansk eller engelsk.

Det skal ikke være dem på TV-2 som "Tæsk nationen" osv.

Antallet af spørgsmål skal også være godt (ikke kun 50-100, men flere), og quiz'en skal ikke være rent emneorienteret, dvs. den må ikke (umiddelbart) udelukkende handle om f.eks. sport.

Smid lidt links - jeg uddeler point til alle brugbare svar (25 point per link, max 200 totalt.)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
13. december 2006 - 10:56 #1
Ved ikke om det er sådan noget du leder efter...

http://www.lizardpoint.com/fun/geoquiz/worldquiz.html

Denne er faktisk rigtig sjov... og lærerig :-)
Avatar billede pallas Nybegynder
13. december 2006 - 11:16 #2
http://www.quiz-it.dk/forside.asp
Mega-sjov. Spørgsmål i alle mulige kategorier ala trivial. Spil mod venner eller bare andre brugere.
Avatar billede kunze Nybegynder
15. december 2006 - 18:48 #3
Tak for besvarelserne.