Avatar billede Slettet bruger
10. december 2006 - 11:41 Der er 3 kommentarer

Msn Firewall Fejl

Hej! Jeg kan ikke logge på msn ved brug af messenger 7.5 eller Messenger Live (Windows Messenger Live).

Jeg får fejlmeddelsen: http://img218.imageshack.us/img218/1792/msnfejlvy1.gif

Jeg har tjekket og der er ingen firewall der blokere for dens forbindelse.

What to do?

Det skal nævnes jeg har prøvet reperation funktionen.

Jeg kan godt logge ind via andre instant messengers på min msn konto.
Avatar billede danili_j Nybegynder
04. marts 2007 - 05:49 #1
Da jeg kan se at det er ret så lang tid siden du har skrevet indlægget vil jeg høre om fejlen er blevet rettet???
hvis ikke vil jeg høre om det er det samme i evt webmessenger eller windows messenger???
Avatar billede nsommer89 Nybegynder
23. juli 2007 - 22:51 #2
Jeg har samme problem det er mega trælst... Jeg kan godt bruge Webmessenger.. Har prøvet med både Windows Live Messenger og 7.5
Avatar billede nsommer89 Nybegynder
23. juli 2007 - 22:52 #3
skal nok lige skrive hvordan problemet bliver fixet hvis jeg får mit fixet ;)