Avatar billede wilde Nybegynder
09. december 2006 - 21:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lav mig en flash "foto" hjemmeside !

Er der en der vil påtage sig opgaven at lave en hjemmeside til mig med et flash galleri. Vil gerne til at leve som fotograf snart og skal seriøst bruge noget der kan tages alvorligt. Indtil videre har jeg selv brugt alle mulige færdigbryggede løsninger, (Templates mm.)men det holder jo ikke i længden.

Jeg havde forestillet mig lidt ala´:

Et helt hvidt tema, med fleksible rammer der justerer sig efter billedernes størrelse. Billederne har jo mange forskellige formater og derfor ser det altid amatør agtigt ud på templates osv.
I toppen vil jeg gerne have et af mine billeder i sort/hvid med mit logo henover. Det skal være transparent tekst.

Der skal være mulighed for at kunne afspille musik, (som jeg har i forvejen (MP3)). Gerne med 2-3 sange man kan vælge imellem.
(Har selvfølgelig rettighederne til at bruge musikken).

Der skal ikke være særlig mange menuer og andet. Det skal bare være enkelt og ligetil.
Jeg har det hele der skal bruges. Pånær en der kan lave det:-)
(Selvfølgelig er jeg åben og fleksibel for geniale ideer).

Ring eller skriv med et tilbud og vis hvad du har lavet.

p.s. indtil videre har jeg denne amatørside:

www.martinmounzer.dk

Der finder man også mine kontakt oplysninger.
Avatar billede wilde Nybegynder
13. december 2006 - 13:37 #1
Så kører den.
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
13. december 2006 - 20:34 #2
Det var sørme hurtigt!

Fandt du en template eller en hurtigtarbejdende freelancer?
Avatar billede wilde Nybegynder
14. december 2006 - 23:26 #3
Jeg fandt bare en template:-) ingen gad at arbejde:-)))
Avatar billede itechnic Nybegynder
10. januar 2007 - 21:41 #4
Hvis du evt. stadig er interesseret i en side specielt tilpasset dig, så kan du kontakte mig på kontakt@itechnic.dk. Så kan vi måske finde ud af noget.
Avatar billede mnt Nybegynder
15. januar 2007 - 10:42 #5
Hej,
Mit navn er Mads Timmermann og med erfaring som grafiker / webdesigner siden 1999 ligger mine hovedkompetencer indenfor Internetbranchen.
Jeg arbejder til dagligt med design, animering, programmering, søgemaskineoptimering, opdatering/vedligeholdelse og rådgivning af hjemmesider.

Alle mine opgaver udføres med målgruppen i baghovedet og budskabet i front.

Se referencer på min hjemmeside: www.timmer.dk

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Tlf.: 30 116 116
mads(snabel-a)timmer.dk
www.timmer.dk