Avatar billede webblaster Nybegynder
07. december 2006 - 13:54 Der er 4 kommentarer

set browser windows size

Hej eksperter,

jeg har er lille problem hvor da gør man hvis man vil kontroler størrelsen(højde + bredde) på et givet browser window, og dette IKKE bliver åbnet via et link.
Avatar billede webblaster Nybegynder
07. december 2006 - 13:55 #1
der er altså ikke tale om et pop up window men selve sites forside
Avatar billede olebole Juniormester
07. december 2006 - 15:53 #2
<ole>

Du kan skrive noget à la:

<script type="text/JavaScript">
window.onload = function(){
    resizeTo(500, 800);
    moveTo(100, 20);
}
</script>

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
07. december 2006 - 15:54 #3
- men det er hele vinduet - og du har ingen mulighed for at vide, hvormeget dine knap- og menu-bjælker øverst i browseren fylder  :)
Avatar billede roenving Novice
28. december 2006 - 06:56 #4
-- og du vil også opleve at brugere bliver tosset på, at du begynder at manipulere med deres browser, selv ville jeg banne et site, der ændrede på min browsers visning !-)