Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
04. december 2006 - 19:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mistet manual til BF2

Jeg er ved at geninstallere Battlefield 2, men har lige opdaget, at jeg har mistet manualen hvor cd keyen står på :(

Hvorfor får jeg fat i en ny cd key, så jeg kan spille online?
Avatar billede lzs Nybegynder
04. december 2006 - 20:01 #1
fandt dette på en anden side:
"Har du registeret spillet i sin tid, hvis du har kan du logge ind på ea's hjemmeside og finde din cdkey der"
og
"Hvis du har en profil på EA.dk, kan du se den der. Jeg kan i hvertfald se mine, både BF2 og SF.
Efter log-on hos ea.dk går du ind i Mine Kontodetaljer, og derefter i Mine Spil...
Så står dine Keys, ukrypteret."
ved ikke om det virker, men prøv :P
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
05. december 2006 - 08:43 #2
Tak for svaret. Jeg har fundet en mail fra EA, hvor jeg kan se, jeg er oprettet med et brugernavn...

Men jeg kan ikke huske adgangskoden, så det hjælper ikke rigtigt :-(
Avatar billede lzs Nybegynder
05. december 2006 - 10:55 #3
har de ikke også sendt en mail med din adgangskode
Avatar billede lzs Nybegynder
13. april 2007 - 12:54 #4
På tide at lukke?
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
01. maj 2007 - 10:03 #5
lukket
Avatar billede lzs Nybegynder
01. maj 2007 - 15:21 #6
Fik du fat i en cd kode eller hvad?