Avatar billede salbeik Nybegynder
02. december 2006 - 16:33 Der er 4 kommentarer

24 pin motherboard og 4 pin CPU connecter

Hej

Jeg har et problem med at mit kabinet er for stort så 4 pin connecteren til CPU'en nede i motherboardet er ikke lang nok. Jeg har en 24 pin motherboard power cable, dvs. mit motherboard er har kun en 20 pin og jeg kan derfor fjerne de ekstra 4 pin for at lave den om til 20 pin.

Mit spørgsmål er nu om de 4 pin jeg adskiller fra 24 pin kablen om de er de samme som 4 pin cpu kablen. For så vil jeg bruge den kabel i stedet for den anden som ikke er lang nok.
Avatar billede c-holst Novice
02. december 2006 - 17:17 #1
http://www.danbit.dk/produkter/2002.phtml

ville jeg ikke begynde at rode med.

se lidt nede på siden
Avatar billede kogt Nybegynder
06. december 2006 - 16:12 #2
du kan jo evt ogsaa bare bruge 8 kronmuffer og noget bloedt kabel og nogle strips... det tager maaske 10 min... hvis du goer det ordentlig kan den loesning fint fungere...!

Jeg har selv lavet saadan noget geil med en stroemforsyning jeg brugte godt nok bare en stroemtyv..

http://www.billigvvs.dk/El-artikler/Samlemuffer/c83a9f6a64dbcb008584bf2a05b8f422.html
Avatar billede kogt Nybegynder
16. december 2006 - 15:16 #3
hva saa sker der noget i sagen??
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:33 #4
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.

Jeg lægger hermed et svar, som du kan acceptere så fremt du mener jeg har været til nogen hjælp:-)