Avatar billede th Nybegynder
22. maj 2001 - 10:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Instalations program?

Ved nogen hvor man kan få fat i et program der kan lave et setup program der ligner det Windows Installer bruger i win2k?
Avatar billede th Nybegynder
22. maj 2001 - 10:41 #1
ps. Det skulle gerne være freeware :)
Avatar billede wheio Nybegynder
22. maj 2001 - 10:43 #2
der er hvist et på download.com
Avatar billede steel-shark Nybegynder
22. maj 2001 - 10:47 #3
der ligger et på en af mine privatcomputer cd-rom\'er jeg oploader den i aften:-)
Avatar billede johs_j Novice
22. maj 2001 - 17:17 #4
Hvis du tænker på et installationsprogram til VB programmer, så er den en del af VB6,0 og Genvejen hedder:
Package & Deployment Wizard

Den fil der bliver kaldt hedder:
PDCMDLN.EXE
Avatar billede th Nybegynder
22. maj 2001 - 20:41 #5
johs_j >> Det skulle være et der ligner det i win2k, hvilket jeg ikke mener at det i vb gør.

ps. jeg bruger VB 5,0
Avatar billede th Nybegynder
23. maj 2001 - 11:42 #6
wheio >> Kan du ikke lige komme ned et navn...

ps. Bare for at fjerne enhver tvivl: Det jeg mener med win2k er, at instalationsprogrammet skal have et hvidt felt øverst i vinduet, ligesom guiderne i win2k.
Avatar billede th Nybegynder
28. maj 2001 - 12:25 #7
Det her spørgsmål er vidst lidt døt...
Avatar billede adagio Nybegynder
28. maj 2001 - 17:06 #8
2 bad, jeg gad ellers også godt finde sådan et installations program!!!