Avatar billede m094afs20 Nybegynder
29. november 2006 - 19:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

te i tastatur i en compaq bærbar

ja det er spildt te ned i keyboardet på en bærbar compaq og nogle knapper har sat sig fast, nogen ide til at rense så det virker igen ???
Avatar billede m094afs20 Nybegynder
29. november 2006 - 19:36 #1
lukket
sendt til rensning
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2006 - 19:38 #2
få lige en pris på et nyt tastatur inden de begynder på noget det koster kun tit omkring 3-400 kr .
Avatar billede broder Nybegynder
30. november 2006 - 07:11 #3
Prøvede engang noget lignende bare med cola,  Jeg lagde tastaturet i blød i ultra rent vand et døgns tid og derefter tørede jeg det i en ovn i  6 timer ved 60 grader.

Virkede fint bruger det stadig.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2006 - 10:08 #4
uha cola er en grim en og få i det klistrer frygtelig ,måtte du ikke pille alle knapperne af ?

Den med te har jeg selv prøvet og der er kun og lyn hurtig slukke maskinen og så afmontere tastaturet inden de løber ind i maskinen .
Avatar billede broder Nybegynder
30. november 2006 - 10:18 #5
nej det var et tastatur til en bærbar.  Så jeg afmonterede tastaturet og smed det i vandbad.  Da det havde ligget i nogen timer motionerede jeg lige knapperne mens det lå i vand.