Avatar billede grafik-anders Mester
28. november 2006 - 18:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vores webhotel er ret langsomt (synes I ikke?)

Hej

Vi har et website, men synes at det loader meget langsomt. Den ligger hos b-one, der ikke mener, at de kan gøre noget ved det.

Er det fordi at b-one er et billigt skod webhotel eller er der noget andet, som vi kan gøre?

Er der nogen, som har erfaringer med b-one i forhold til andre steder?

Er der nogle, der har andre gode råd til os?

Det er selvfølgelig en betingelse, at man er uvildig, når man lægger et svar, men det siger vel sig selv.

Sitet hedder:
www.firstdisplay.com

Hilsen
Anders
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. november 2006 - 18:26 #1
her kører det ikke langsomt, men vises ikke korrekt i min firefox.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. november 2006 - 18:26 #2
den vises heller ikke korrekt i IE
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. november 2006 - 18:27 #3
Avatar billede jps6kb Novice
28. november 2006 - 18:32 #4
Ved ikke.. det loadede på under tre sekunder hos mig.
Avatar billede grafik-anders Mester
28. november 2006 - 18:34 #5
hvad er fejlen?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. november 2006 - 19:01 #6
det står der jo ?
Avatar billede grafik-anders Mester
28. november 2006 - 19:16 #7
jooo,,, men vi er jo tydeligt nok ikke verdens bedste til at programmere hjemmesider og vi har ikke nogen penge til at betale andre til at lave det for os, så hvis vi ikke gør det selv, vil siden slet ikke være der.

Jeg kan godt se, at der er nogle små-fejl, men det er vel ikke dem, som gør, at vi nogen gange har problemer med at siden loader langsomt?

Kan man se (visuelt) at der er småfejl? Hvis det ikke kan ses, så kan vi leve med det. Det ville være fantastisk, hvis vi kunne betale nogle for at lave det ordentligt for os, men desværre.
Avatar billede ukdtom Nybegynder
28. november 2006 - 19:36 #8
Hvad har dette med Novell Netware at gøre ????
Avatar billede grafik-anders Mester
28. november 2006 - 20:05 #9
utdtom> ja, - det kan du bestemt have ganske ret i, - det beklager jeg. Jeg forsøgte at oprette spørgsmålet i kategorien 'Server', da jeg mente, at det vil være mest dækkende for mit problem. Jeg ved ikke lige, hvordan det så er sket, at det er havnet i underkategorien 'Novell Netware'.

Skal jeg lukke??
Avatar billede ukdtom Nybegynder
28. november 2006 - 20:53 #10
Jeg er såmen ligeglad, men du ville nok have lidt mere feedback, hvis du prøvede dette forum:

http://www.eksperten.dk/spm/Internet/Udbydere/Andre/
Avatar billede grafik-anders Mester
28. november 2006 - 21:10 #11
ok, - så lukker jeg dette spørgsmål og opretter et nyt det rigtige sted.

Vi ses

http://www.eksperten.dk/spm/747688