Avatar billede mickeydumm Nybegynder
28. november 2006 - 16:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rødt kryds ved billed?

Nogle gange når jeg havner på en hjemmeside, hvor der er billeder, viser den ikke billedet, men et lille rødt kryds.
Jeg kan ikke få billedet frem, så er der er program jeg mangler, eller er det noget andet?
Avatar billede nopsen Ekspert
28. november 2006 - 17:10 #1
har du et antispyware program kørende hvor du har slået ad-blocker til?
har nemlig haft samme problem, der var det spybots adblocker, som tit forvekslede alm billeder med banner reklamer og blokerede dem,det hjalp at slå det fra.
Avatar billede mickeydumm Nybegynder
28. november 2006 - 17:20 #2
Har spybot, men hvor slår jeg det fra?
Avatar billede nopsen Ekspert
28. november 2006 - 17:48 #3
jeg kører ikke med spybot mere, så kan ikke lige huske det, det må være et sted under indstillinger.
Avatar billede mickeydumm Nybegynder
28. september 2010 - 19:56 #4
Lukker