Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
26. november 2006 - 18:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL og Page_Fault_NONPAGED_Area

Ja. Har siddet og fundet de anre IRQL spørsmålder var, men kan ikke få noget til at virke her.

Det er et SOLTEK 75FRV med VIA chiset.@2400+ 512 DDR400

Maskinen har virket fint, indtil den begyndte og genstarte,og skulle stå og varme op ved at genstarte en masse gange,inden lortet virkede ordentligt,men fik så nok af det i dag, og ville installere Media Center på den,og den crasher alle mulige steder. Enten i starten af installationen,el. lige inden den skal genstarte 2. gang.

Der sidder kun gfx, hd, og cdrom drev i den nu.
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
26. november 2006 - 18:25 #1
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
26. november 2006 - 18:26 #2
Http://Tewak.dk/Fail2.JPG even.. Irriterende man ikke kan rette herinde.
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
27. november 2006 - 17:31 #3
Satte min ene ramblok i slot 3, og satte mine timings til noget fast, istedet for by spd,og hævede voltene til 2,6. Nu virker det bare :)

Aner ikke hvadfor noget af det der gjorde udfaldet,men det er hvad jeg kan hjælpe med, når nogle af jer andre får det problem.