Avatar billede crasher Nybegynder
24. november 2006 - 02:10 Der er 5 kommentarer

Nokia PC Suite forbindelse

Hej

Jeg har netop erhvervet mig en Nokia N70 hvor jeg i forvejen havde et USB-kabel, som kan forbinde telefonen til min stationære computer. Jeg kan dog ikke synkronisere via det kabel - kan det passe at man kun kan synkronisere via bluetooth? og i så fald; er der så nogen der ved hvor jeg kan købe en bluetooth modtager i USB form, til min computer?

På forhånd tak :-)

MVH Dennis
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
24. november 2006 - 09:10 #1
Sikker på det er det rigtige kabel? Du kan altid finde en billig BT Dongle på www.edbpriser.dk, har selv købt en til 100kr + fragt...
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
24. november 2006 - 09:12 #2
For det første skal det være sådan et kabel her du bruger (CA-70):
http://www.nokia.dk/phones/n70/enhancements.php?cat=655557

For det andet kan det være du skal downloade nogen kabeldrivere til din Windows, se alt sammen her:
http://www.nokia.dk/support/phones/n70/
Avatar billede crasher Nybegynder
24. november 2006 - 14:00 #3
Jeg har flg: Tilslutningskabel CA-53

Den installerer selv en kabeldriver, så egentligt burde det virke. Men prøver lige at hente en fra den side. Tak.
Avatar billede crasher Nybegynder
24. november 2006 - 14:02 #4
Der står at driveren er integreret i PC Suiten. Derfor forstår jeg ikke at der ikke er "hul" igennem. Kablet virkede fint med min gamle Nokia 62xx. Kan det stadig være et forkert kabel? Det passer perfekt og den viser godt nok at den fanger min tlf, det er bare som om den ikk vil kommunikere med den.
Avatar billede nitram30 Nybegynder
24. november 2006 - 21:36 #5
Hej Crasher!

Den mail adresse du bruger her på eksperten hvor har du den fra?
crash@a---e.dk

Mvh
Administrator af A---E.dk