Avatar billede lite-koas Nybegynder
23. november 2006 - 20:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Deltidsudvikler lønninger

Hejsa,

Jeg ville spørge hvad i mener timeløenne ligger på for en deltidsudvikler..

Kan asp, php, java og en par CMS systemer og underviser også lidt i virksomheden.. kan også en helt masse andre små-ting som server opsætninger og den slags

Det skal nævnes jeg får 120 og virksomheden tager 800 eks. moms pr. time for mig overfor kunder. Hvad mener i lønnen bør ligge på ?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
23. november 2006 - 20:20 #1
Hvis jeg var dig ville jeg hellere stå i en pølsevogn til den løn....

Jeg mener du er underbetalt, og burde have den dobbelte.! Andre steder hvor man underviser er timeprisen 300,-
Avatar billede lite-koas Nybegynder
23. november 2006 - 20:43 #2
Damn.. - Skal nævnes undervisningen udgør en meget lille del af det normale arbejde.. men hvor de andre ting bør det vel stadig ligge over 120 ? :/
Avatar billede arne_v Ekspert
23. november 2006 - 20:45 #3
et par småting som arbejdets sværhedsgrad, din uddannelse og din erfaring vil
jo have en stor indflydelse på den korrekte løn

men 120 er under alle omstændigheder for lidt
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
23. november 2006 - 21:08 #4
Enig med Arne. Det afhænger selvfølgelig meget af erfaring og niveau. Det er heller ikke alle undervisere der får 3-400 i timen, men 120,- kan ihvertfald ikke være ifølge overenskomsten, hvis man har de kompetencer du beskriver på et rimeligt niveau.
Avatar billede strych9 Praktikant
23. november 2006 - 21:29 #5
Jeg fik 250 i timen for at undervise til MCSE certificering.
Avatar billede kdt217 Nybegynder
23. november 2006 - 22:19 #6
Hvilken uddannelse har du? Hvis du har en passende uddannelse burde du kontakte PROSA (eller en anden fagforening). Her får du at se, om uddannelse etc. passer med lønnen.

Har du ingen uddannelse - ja, så er det måske en meget god måde at få lidt erfaring på, som du kan bruge senere. Jeg ved ikke hvad den officielle mindsteløn er, men hvis du får mere end denne uden uddannelse, så er det vel det.
Avatar billede lite-koas Nybegynder
24. november 2006 - 19:20 #7
Tak for jeres svar. Efter samtale med chefen vil jeg nu få ca. 30 kr. mere i løn pr. time..

Lukker og slukker.. - Medmindre nogen af jer vil have pointene?

Jeg er ifærd med en bachlor.. sidste år
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
24. november 2006 - 19:49 #8
Det er altid rart at få mere i løn :-) Og godt for dig at det gav et godt resultat at du gik til chefen.! Det kan sgu betale sig nogle gange....
Avatar billede lite-koas Nybegynder
26. november 2006 - 19:25 #9
tak for svarene gutter :) Og du har helt ret christiansen.. det kan betale sig til tider :)