Avatar billede midea Nybegynder
23. november 2006 - 09:52 Der er 4 kommentarer

Eksport til Flash

Jeg har nogle 3D-filer, hvor vi skal bruge 10 forskellige scener i flash (statisk ikke filmklip).

Jeg kan ikke selv konvertere/eksportere.

Opgaven er selvfølgelig med aflønning.
Avatar billede davidchristensen Praktikant
23. november 2006 - 11:01 #1
Vil det nemmeste ikke være bare at rendere dem som billeder? Så kan du evt. trace dem i flash bagefter .)
Avatar billede midea Nybegynder
23. november 2006 - 11:15 #2
Problemet er, at de skal bruges i nogle flash-bannere og derfor skal filstørrelsen holdes nede.
(langt nede)
Avatar billede osborne Nybegynder
26. december 2006 - 12:36 #3
Har du stadig dette problem: så giver jeg det gerne et skud. Du kan fange mig på osborne2210@yahoo.dk
Avatar billede osborne Nybegynder
04. april 2007 - 00:07 #4
Lukketid for dette spørgsmål?