Avatar billede janbach Nybegynder
22. november 2006 - 22:05 Der er 1 løsning

Drivere til RAID kort

Kære Eksperten

Jeg har en pc på arbejde som vil har et image til - for at den kan komme på vores netværk skal vi benytte dette image. Det er en HP Deskpro DC5000.

Der er sat en Promise SATA Raid controller i, og de kører stripe. Selve operativsystemet er altså også indlæst på disse, og der er ingen problemer med at indlæse image på dem.

Problemet opstår når Windows skal starte op - den begynder bare at genstarte i det uendelige. Jeg kan heller ej går i safemode.

Har i nogen ide til hvordan jeg får indlæst drivere til dette raidkort?

Alle forslag modtages med stor glæde!
Avatar billede janbach Nybegynder
24. november 2006 - 15:21 #1
Fandt sørme selv ud af det. Tak for alle jeres svar.

Jeg vil dog lige alligevel dele løsningen med jer. Jeg installerede vores image på en alm. IDE disk, installerede raid driver og herefter brugte Ghost til at lave en disk-to-disk copy.

Det spiller!