Avatar billede olsendk Nybegynder
21. november 2006 - 21:15 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

ny musemarkør

Hej
Hvordan installerer man en anden musemarkør end dem der er med som standard. Kan man hente andre? F.eks. en større og sort pil
vh
Jens olsen
Avatar billede niels_hansen Praktikant
21. november 2006 - 21:20 #1
kontrolpanel - mus - pointer og vælg der hvilken pointer du vil benytte. (en stor sort pointer er netop mulig at vælge der standard)
Avatar billede udvikler Nybegynder
21. november 2006 - 21:22 #2
Ja det kan man sagtens:

Gå ind på
c:\windows\cursors\
vælg den mus du vil have og husk navnet, gå efterfølgene ind på:
kontrolpanel -> mus -> markører -> Gemmense...
du vælger navnet på den førvalgte markør og trykker åbn
Avatar billede olsendk Nybegynder
25. november 2006 - 10:33 #3
hej
tak for svarene.
udviklerens svar mere udbygget og nemmere at bruge,  derfor pointfordelingen
tak