Avatar billede gooner Nybegynder
21. november 2006 - 13:46 Der er 1 kommentar

Canon Kompatible Blæk patroner

Hej
Er der nogen der har leget med Canon kompatible blækpatroner uden chip?
Og er der nogen der vil medgive erfaringer ?
Jeg har købt en Canon Pixma MP810 alt-i-en maskine og været på nettet for at kigge billigere løsninger på blæk da et originalt sæt koster ca 500! (røveri)
Jeg har fundet diverse steder at man kan pille chippen af de brugte patroner og sætte dem på de kompatible patroner.
Nogen der har haft held med det ?
Avatar billede lauris Nybegynder
11. februar 2007 - 13:34 #1
Yep...
Flyt chippen over på de nye uorginale, placer blækpatronerne i de rigtige holder og lad printeren arbejde indtil en melder fejl, sluk derefter printeren.
Når du så tænder den igen skulle det virke.
Har lige selv skiftet mine på en Canon MP500... men der findes åbenbart ikke nogen måder hvorpå man kan resette chippen...Øvv derfor må man selv holde øje med hvornår de løber tørre for blæk.