Avatar billede saamu Nybegynder
18. november 2006 - 17:25 Der er 7 kommentarer

DNN nægter konstant

Hej

Jeg prøver DNN for første gang. Og jeg må sige at jeg ikke er "kode-idiot". Jeg har ellers prøvet at få hjælp gennem DotNetNuke.com, men det rækker ikke.
Den siger hele tiden:

__________________________________________________________
Server Error in '/' Application.
Configuration Error
Description: An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately.

Parser Error Message: The code subdirectory '/App_Code/Reports/' does not exist.

Source Error:

Line 84:            </expressionBuilders>
Line 85:            <codeSubDirectories>
Line 86:                <add directoryName="Reports" />
Line 87:            </codeSubDirectories>
Line 88:        </compilation>

Source File: C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\Config\web.config    Line: 86

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.42; ASP.NET Version:2.0.50727.42

______________________________________________________________

Og jeg har ellers slettet "directoryname" men det ændrer ikke noget.

Jeg har domain:  http://www.nunamioq.com/Default.aspx

Kan du se fejlen?
Jeg har ellers prøvet at ændre web.config, men uden hjælp.

/Samuel
Avatar billede sneakraid Nybegynder
18. november 2006 - 23:49 #1
Det kunne evt. være at App_Code/Reports ikke findes? Det kan være den skal være der, så tjeck lige på det og ellers kan du bare prøve at oprette mappen :)
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
19. november 2006 - 01:01 #2
Jeg har også fået den fejl engang, men det havde ikke noget med DNN at gøre!? Jeg "løste" det ved at lave mappen, og glemte helt at undersøge sagen..
Avatar billede saamu Nybegynder
20. november 2006 - 10:59 #3
Det var rigtigt at den manglede en mappe med navn "Reports". Nu er den lavet, men nu siger den noget andet.
Jeg kan ikke forklare det. Se siden: http://www.nunamioq.com/Default.aspx
Hvad er det for noget? Det problem "står slet ikke i manualen" :(

/Samuel
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
20. november 2006 - 12:04 #4
Har du installeret det helt "out-of-the-box" ?? Det her ligner en almindelig kompileringsfejl, som nemt kan rettes...
Avatar billede saamu Nybegynder
21. november 2006 - 10:23 #5
Jeg har lagt det hele på serveren.
Avatar billede saamu Nybegynder
23. november 2006 - 10:48 #6
Sku´ jeg gjort anderledes?
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
25. oktober 2007 - 16:32 #7
Er der nogle af jer der har fundet et shop modul med mulighed for betaling med dankort?