Avatar billede hvidtsted Nybegynder
17. november 2006 - 21:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skærm går i sort efter noget tid.

min vens computer starter op, og alt syntes normalt. Men så snart den skifter til skærmbilledet med windows xp logoet med process linie, går den i sort. har tjekket om alle stik sidder korrekt.. lyder som et hardware problem?! grafikkort :0?!
Avatar billede hvidtsted Nybegynder
17. november 2006 - 21:33 #1
den siger no IDE og BIOS installeret
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. november 2006 - 22:01 #2
Tryk F8 under opstart og vælg VGA tilstand, slet det gamle grafikkort og lad windows reinstallere driverne, lyder nemilg som for høj opløsning eller for høj opdateringsfrekvens
Avatar billede hvidtsted Nybegynder
18. november 2006 - 13:53 #3
genialt :) nu kom den ind på skrivebordet.. men ehh.. hvordan sletter jeg mit gamle grafikkort? skal jeg bruge en cleaner af en art eller wut?
Avatar billede idioti Nybegynder
18. november 2006 - 21:57 #4
Du finder bare grafikkortet i enhedshåndtering og sletter det.
Eller finde det i tilføj/fjern programmer og afinstallere.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. november 2006 - 22:08 #5
hvis du er kommet ind i windows hvorfor så slette det ?
Avatar billede hvidtsted Nybegynder
18. november 2006 - 23:51 #6
fordi den bliver ved med at gå i sort og skærmen siger no signal så snart man røre det mindste ved opløsningen..
Avatar billede idioti Nybegynder
18. november 2006 - 23:58 #7
Så installerer du bare nyeste driver (ATI/Nvidia) når du har slettet de gamle.
Så skulle det kører.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. november 2006 - 23:59 #8
så sæt opdateringshastigheden ned.