Avatar billede nameless Nybegynder
16. november 2006 - 15:03 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

"error 1327 invalid drive j:"

Hver gang jeg forsøger at installer et nyt software eller lign. kommer den op med denne fejl "error 1327 invalid drive j:" Jeg har læst en engelsk forklaring men den har ikke hjulpet.

Jeg har en DELL DIMENSION 9150 pc med XP pro. Nogle der har været ude for lign. situationer.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. november 2006 - 15:25 #1
Der er noget der tyder på at der ledes efter et ikke eksisterende drev (drevbogstav)

du skal vave den til at kigge/instalere fra det rigtige drev(bogstav)

Hvad er bogstavet på drevet du installerer fra?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. november 2006 - 15:25 #2
vave = have
Avatar billede nva Praktikant
16. november 2006 - 15:27 #3
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. november 2006 - 15:28 #4
måske noget brugbart her (hvis du ikke får noget ud af det så kan det være andre kan "oversætte/forklare" på dansk)
Avatar billede nameless Nybegynder
16. november 2006 - 15:45 #6
Hej alle eksperter. Jeg har selv løst problemerne. Først havde jeg fejl 1327 og ganske rigtigt var det fordi den ledte efter et forkert drev.

Det rettede jeg ved at: Windows XP Users

  1. Klik Start -> Kontropanel -> Administration -> ComputerAdministration -> Diskhåndtering & byt rundt på navne og stier.

Derefter sagde den fejl "error 1324 The path My Documents Contains an invalid character":

Det ændres ved;

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\
Explorer\User Shell Folders

Skift værdien "Personal" fra xxxxxx til dine dokumenter
'My Documents', ie: C:\Dokumenter

Derefter var Error 1606 My Pictures forkert.
Den ændrede jeg samme sted til "C:\"

Tusinde tak for hjælpen ellers. Evt lav et svar og del points.
Avatar billede nva Praktikant
17. november 2006 - 07:52 #7
Jamen det var da vist osse lige det der stod i mit link ;)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. november 2006 - 08:06 #8
Hvis jeg skal have point er hermed svar
Avatar billede kibathewolf Nybegynder
16. januar 2009 - 23:04 #9
lol det jeg gjorde var bare at lave en ny bruger og slette den gammel så virke det igen