Avatar billede bluebottle Nybegynder
14. november 2006 - 18:43 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

gendanne slettede mails efter formatering af partition

1: Selv tror jeg ikke det er muligt, men vil da lige høre om der er nogen mulighed for at man kan gendanne slettede mail, efter at jeg har slettet alle partitioner på hardisken, og fuldstændig formateret den?

2: (Jeg ved at jeg kan kontakte udbyder for at høre om de ligger på serveren, eller de har gemt dem)

Ønsker kun kommentar til 1:
Avatar billede niels_hansen Praktikant
14. november 2006 - 19:09 #1
har du overskrevet disken / installeret noget på den efter formateringen ? hvis ja bliver det noget sværere, hvis nej ja så er der gode muligheder.
Avatar billede bluebottle Nybegynder
14. november 2006 - 19:11 #2
Jeg har geninstalleret de fleste af de programmer, der var på den før, office osv. Men det var på en fuldstændig ren partition. Jeg tror nu ikke selv det er muligt, men vil da lige høre jer engang
Avatar billede niels_hansen Praktikant
14. november 2006 - 19:31 #3
en ren partion mener du så på samme disk ? (for så er chancen noget mindre), men prøv med getdataback og se om den kan finde filerne, hvis den kan kan andre gratis programmer sikkert genskabe dem. (hvis du ikke vil give det en licens koster ;) )
Avatar billede hcma Novice
14. november 2006 - 20:42 #4
Avatar billede bluebottle Nybegynder
15. november 2006 - 00:32 #5
Jeg slettede de partitioner, der lå på PC'en først.

Jeg er ikke interesseret i at gendanne hele hardisken, kun den fil der gemmer mails, og eventuelt e-mailadresser til outlook express
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 11:24 #6
Kommentar: bluebottle

Når du først har slettet partitionerne, kan du godt glemme alt om at finde noget selv.
Det er muligt at en af de dyre recoveryfirmaer kan gøre det for dig men det koster.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 12:11 #7
prøv nu lige og søg disken igennem først, korrekt at chancen er lille, men der er en chance, fordi man sltter alle partioner og opretter en ny, og installerer på den, slettes ALT på disken ikke, men er området hvor filerne overskrevet ja så glem alt om det, men er de ikke overskrevet, så burde du kunne genskabe dem.