Avatar billede -and1- Nybegynder
13. november 2006 - 21:56 Der er 2 kommentarer

MCE Software encoder, hvor ?

Hey gutter.

Jeg har for nogle uger siden købt et Terratec cinergy USB XS (hybrid analog og digital) tuner, og erfaret den IKKE virker i MCE? Jeg har rodet med det i mange dage nu, og opgivet, så fandt en billig Terratec 250 USB tuner i stedet. Til min enormt store ærgelse, viker denne heller ikke i MCE :( :( :( :( :(

Jeg har fundet ud af det det er fordi, der ikke er hardware dekodning på nogle af disse kort, men man eventuelt kan få software encodning? Min computer er sagtens krafik nok til dette.!

Men hvor kan jeg få en en sådan?!?!? Har ledt i timevis nu :/

Ved cyberlink har lavet en (http://www.cyberlink.com/eng/press_room/view_886.html), men hvpr man kan hente den aner jeg ikke. Håber virkelig nogen af jer kan hjælpe mig!!!!!

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, og jeg har sq givet god kasse for de kort :(

Mvh

Andreas

PS. PCI er ikke en mulighed!
Avatar billede -and1- Nybegynder
14. november 2006 - 15:31 #2
com´on.. Nogen må da sidde med samme problem?