Avatar billede ranger1 Nybegynder
12. november 2006 - 14:44 Der er 1 løsning

internet med pda og N73

Hejsa alle.
Jeg kan ikke fåmin gamleipaq 1915 til at komme på internettet med min nye nokia N73 som bekendt kører symbian s60v3 så det er nok derfor at den opsætning jeg brugte fra pocketfreak ikke virker er der nogen derude der ved hvor jeg kan læse om hvordan jeg gør eller selv ved hvordan det skal gørers.
Avatar billede ranger1 Nybegynder
30. august 2007 - 13:48 #1
det er ikke længere nødvendigt for mig at finde ud af dette da jeg ikke bruger min pda mere.