Avatar billede natrix Nybegynder
11. november 2006 - 17:10 Der er 1 kommentar

3 emailadresser i netværk

Hej Eksperten

Har 3 pc`er i trådløst netværk. A-B og C.Med forskellige adresser.
Sendes der post til B eller C, kommer meddelelsen ind på alle 3 pc èr.
Sendes der post til A, strander meddelelsen dér og kommer ikke ind på B og C.
Vil gerne have meddelelserne ind på alle 3 pc`er
Er det en routeropsætning eller pc mailopsætning, der er problemet.
Har TDC som udbyder.

Mvh
Ole
Avatar billede skau Nybegynder
11. november 2006 - 17:14 #1
His det er den samme mailkonto der tilgås fra alle tre og hvis du benytter outlook eller outlook express lyder det som om maskine A står til at slette beskederne på mailserveren når den har hentet dem og gør det dermed umuligt at læse mailen fra de andre maskiner.
Hvorimod de andre står til at lade beskederne ligge på mailserveren

Check under advanced i konti opsætningen i din mailklient på maskine A