Avatar billede pcms Nybegynder
21. maj 2001 - 00:53 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Problem med pegefølsomme knapper

Jeg har www,gkdesign.dk og www.grethe.subnet.dk ,hvor der er nogle få der ikke kan se knapperne. De fremkommer enten som gråt felt uden tekst el. med rødt kryds(som mangler), men jeg selv har ingen problemer og fp*.class filerne ligge både i roden og \"_vti_cnf\". Jeg forstår det ikke.
Mvh
Kristian
Avatar billede apollo69 Nybegynder
21. maj 2001 - 00:59 #1
Evig tilbagevendende problem.
IE skal opdateres, så virker det.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
21. maj 2001 - 01:01 #2
IE 5.0 har det ikke så godt med de knapper.
Jeg havde det problem på min blærbare, en opdatering af IE til 5.5 løste det.
Avatar billede pelle_klumpfeber Nybegynder
21. maj 2001 - 12:36 #3
apollo69 har ret, desværre er ie5.0 pt. den mest udbredte browser, så måske man skulle vælge nogle andre knapper af hensyn til sine brugere.
Eller Måske lave 2 sider hvor der et automatisk browser check der så viderestiller; alt efter browsertype.
Avatar billede pelle_klumpfeber Nybegynder
21. maj 2001 - 12:42 #4
Det der nok mangler er understøttelse af VML (vektorgrafik) som ikke var med i minimumsinstallationen på ie5.0
Avatar billede lasseman Nybegynder
02. juni 2001 - 15:20 #5
de knapper er da så grimme! prøv da nogen der lidt pænere!
Avatar billede cek Nybegynder
08. juni 2001 - 00:22 #6
De skal blot installere Microsoft VM.
De brugere som har problemet skal downloade (5,4Mb) Microsoft Virtual Machine herfra:
http://www.microsoft.com/java/vm/dl_vm40.htm
..og følge installationsguiden.
Brugerene skal huske at vælge den sw der hører til deres respektive styresystem.

Det er helt korrekt at Microsoft VM ikke installeres ved valg af minimum + standard installation af IE, men man skal vælge Custom setup og der tilvælge (bør vælge Custom altid !)

Jeg har selv oplevet problemet, og løste det ved do.

mvh,
cek
Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. juni 2001 - 12:40 #7
Har du fået løst problemet?
Avatar billede pcms Nybegynder
25. juni 2001 - 03:17 #8
apollo69> det må du undskylde, har smidt dem ud og valgt noget andet. OK
Avatar billede apollo69 Nybegynder
25. juni 2001 - 07:19 #9
Go´ ide. :)