Avatar billede redfox Nybegynder
11. november 2006 - 11:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Valg af skærm til grafisk design (Samsung overfor verden)

Har nogen erfaringer med skærmbrug til grafisk design?

Illustrator, Photoshop og InDesign bliver sjældent lukket på min computer - og jeg skal til at have en ny skærm.

Er mest til Samsungs Syncmaster 240B med en fod der kan rotere den 90°.

Nogen erfaringer?
Avatar billede newbie_s Nybegynder
11. november 2006 - 13:24 #1
personligt er jeg vild med denne og det fungerer kanont:-)

Men den ligger også i den dyre ende. (Nu ved jeg godt nok ikke hvad den fra samsung koster)
Avatar billede redfox Nybegynder
11. november 2006 - 14:54 #2
Når du skriver "denne", hvad betyder det så? :-)
Avatar billede newbie_s Nybegynder
13. november 2006 - 15:47 #3
Ja den må jeg tage på mine skuldre:-)

det er "selvfølgelig" dette jeg mener:

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku=59197

Håber du kan bruge det til noget.
Avatar billede newbie_s Nybegynder
15. november 2006 - 07:59 #4
har du fået kigget på den?

Hvad synes du i så fald om den?
Avatar billede newbie_s Nybegynder
28. november 2006 - 07:35 #5
der sker ikke meget her!!!!
Avatar billede redfox Nybegynder
28. november 2006 - 10:26 #6
Undskyld :-)

Du må gerne få point, om du vil... Mine erfaringer med Dell er desværre at farveægtheden har lidt svært ved at holde sig. Huey skifter holdning, når jeg bruger den på deres skærme.

Jeg endte med at snuppe en Samsung. Farverne er, trods alt, vigtigst..
Avatar billede newbie_s Nybegynder
28. november 2006 - 10:32 #7
Det var ikke for at få pointene. jeg hjalp jo ikke med noget, så snup dem bare selv. Det er bare rart at få lukket trådene:-)

Forsat god dag herfra.
Avatar billede redfox Nybegynder
28. november 2006 - 10:33 #8
Hi hi... Ærgeligt at eksperten har mistet fortidens funktionalitet. Der er sjældent nogen som svarer mere.