Avatar billede dreamer Nybegynder
11. november 2006 - 10:50 Der er 3 kommentarer

Internet på Østerbro ?

Hej

Jeg er lige flyttet til København og i den forbindelse skal jeg til at bestille noget Internet. Selvfølgelig vil jeg gerne have en hurtig linie til billige penge. Jeg har bl.a. kigget på Fullrate.dk og CPH-Metronet. Hvad er jeres erfaringer med disse udbydere ? Umiddelbart hælder jeg mere til de "traditionelle" udbydere som f.eks. Cybercity.

Jeg vil dog gerne høre om jeres erfaringer med CPH-Metronet og Fullrate + andre. Gode som dårlige meninger.

/Rune
Avatar billede timmeren Nybegynder
11. november 2006 - 17:44 #1
Jeg kan fortælle min CC oplevelse var helt af hulens til, så derfor skiftede jeg til fullrate, og det kan jeg klart anbefale, det kører satans undskyld sproget, men det kører satans hurtigt, opsætningen var nem, og mine telefoner virker igen, gjorde de ikke 2 måneder under CC og fik bare afvide det var min fejl, og skulle betale ;)

men min familie kører fullrate, og alle er uhyggelige glade for det, ingen problemer og høflig service hver gang
Avatar billede dreamer Nybegynder
12. november 2006 - 12:34 #2
Hej. Tak for kommentaren.

Jeg vil dog gerne stadig have lidt kommentarer på hvordan CPH-Metronet kører, da man umiddelbart får mere for pengene hos dem.

/Rune
Avatar billede sorry Nybegynder
21. november 2006 - 00:15 #3
Jeg har haft en 8/1 Mbit forbindelse hos Cph i over 6mdr. Er fuldt ud tilfreds, det kører bare + jeg downloader med ca 9Mbit :-)