Avatar billede valleystone Nybegynder
10. november 2006 - 14:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ingen opdatering mulig?

Efter formattering og installation af ældre xp uden sp2, får jeg denne meddelelse når jeg vil opdatere:

[Fejlnummer: 0x8DDD0018]

Webstedet kan ikke fortsætte, fordi en eller flere af disse Windows-tjenester ikke kører:
•    Automatiske opdateringer (giver webstedet mulighed for at finde, hente og installere opdateringer med høj prioritet til computeren)
•    Tjenesten Background Intelligent Transfer (BITS) (får opdateringerne til at blive hentet hurtigere og uden problemer, hvis overførselsprocessen afbrydes)
•    Hændelseslog (registrerer alle opdateringsaktiviteter for at hjælpe med fejlfinding, hvis det bliver nødvendigt)
Sådan sikrer du, at disse tjenester er aktiveret:
1. Klik på Start, og klik derefter på Kør.
2. Angiv services.msc, og klik derefter på OK.
3. Dobbeltklik på Automatiske opdateringer på listen over tjenester, og klik derefter på Egenskaber.
4. Vælg Automatisk på listen Starttype, og klik på Anvend.
5. Kontroller, at Tjenestestatus er angivet til Startet. Hvis Tjenestestatus er angivet til Stoppet, skal du klikke på knappen Start.
6. Dobbeltklik på Tjenesten Background Intelligent Transfer (BITS) på listen over tjenester, og klik på Egenskaber.
7. Vælg Manuelt på listen Starttype, og klik på Anvend.
8. Kontroller, at Tjenestestatus er angivet til Startet. Hvis Tjenestestatus er angivet til Stoppet, skal du klikke på knappen Start.
9. Dobbeltklik på Hændelseslog på listen over tjenester, og klik derefter på Egenskaber.
10. Vælg Automatisk på listen Starttype, og klik på Anvend.
11. Kontroller, at Tjenestestatus er angivet til Startet. Hvis Tjenestestatus er angivet til Stoppet, skal du klikke på knappen Start.

Og ja jeg har selvfølgelig pænt gjort hvad microsoft siger, flere gange med samme resultat.
Håber nogen kan hjælpe, tak.
Avatar billede valleystone Nybegynder
10. november 2006 - 22:08 #1
Min XP har været for gammel, så den ikke kunne hente SP2 fra microsoft.com!
Smart.
I stedet hentede jeg SP2 fraet andet site, installerede og vupti virker det hele.
Lukker spørgsmålet (hvis jeg da kan finde ud af det)
Avatar billede valleystone Nybegynder
10. november 2006 - 22:10 #2
Spørgsmålet er LUKKET!
Endelig fik jeg points!
Avatar billede vibbi Nybegynder
02. september 2008 - 19:47 #3
Hvilken anden side fandt du sp2 på?