Avatar billede hirtshals Nybegynder
10. november 2006 - 09:10 Der er 11 kommentarer

ASP + Acces programmør søges til foreløbig 3 spændende Projekter

Jeg arbejder til daglig som professionel ASP Webudvikler i en stor dansk IT Virksomhed. Som fritidsbeskæftigelse/hobby driver jeg et enkeltmandsfirma, hvor jeg hjælper venner og bekendte med at udvikle ASP Webløsninger, kundenkredsen består af både store og små virksomheder.

Jeg er nu blevet kontaktet af en kammerat som har 3 spændende projekter på beddingen.

Desværre har jeg ikke tid til at løfte opgaverne alene, og søger derfor en person/personer  som her og nu kan hjælpe med programmering af disse websites i ASP op imod en Acces DB, samt på sigt indgå som samarbejdspartner, da jeg regelmæssigt får henvendelser på opgaver.

Betaling finder vi ud af fra opgave til opgave, enten baseret på timepris eller fast pris for en løsning.

Kontakt mig hurtigst muligt på hj@viewsource.dk - hvis du mangler ekstra arbejde og er Knivskarp til webudvikling i ASP.

For at skærpe interessen vil jeg her kort beskrive opgaverne.

Opgave 1) Skræddersyet Webshop, med tilhørende Administration af Ordrebehandling

Opgave 2) Materialeberegner. Website der udregner materialeforbrug ud fra valgte kriterier, med mulighed for bestilling af materialer. Tilhørende Administrations interface til ordre behandling.

Opgave 3) Opdatering og viderudvikling af eksiterende løsning der minder om Opgave 2
Avatar billede hirtshals Nybegynder
10. november 2006 - 09:15 #1
Når du sneder mig en mail, så fortæl gerne lidt om dig selv, samt referencer fra tidligere projekter.
Avatar billede hirtshals Nybegynder
10. november 2006 - 10:01 #2
Da min webmail pt er nede vil jeg gerne at du sender følgende mail:

To: hj@viewsource.dk
cc: henrik.hirtshals@mail.dk

FYI - Jeg bor i Nordsjælland, men din bopæl er ikke af afgørende betydning
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. november 2006 - 12:52 #3
eller en mail på mark.mikkelsen@mail.dk
Avatar billede keysersoze Guru
10. november 2006 - 13:16 #4
no_doubt >> skal du ikke have afsluttet dine allerede eksisterende opgaver før du indleder dig på alt for meget nyt?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. november 2006 - 14:22 #5
Så snart der er styr på mit budget osv skal du nok få de 1000, det kan du være sikker på. Men lad venligst være med at det fnidder
Avatar billede keysersoze Guru
10. november 2006 - 14:47 #6
så giv ordenlig besked og drop blokering - vil da nødigt som "rigtig" kunde udsættes for samme behandling.
Avatar billede hnteknik Novice
10. november 2006 - 20:51 #7
no doubt I'm in doubt
Avatar billede saudoo Nybegynder
26. november 2006 - 20:18 #8
Tjaa.. det er forhåbentligt mere end 1.000,00 kr. vi snakker om til de projekter der. :P
Avatar billede keysersoze Guru
26. november 2006 - 20:43 #9
forhåbentlig, men kan man ikke håndtere et lille et som mellemværendet i den pågældende sag så kan man måske heller ikke håndtere større projekter.
Avatar billede saudoo Nybegynder
26. november 2006 - 21:52 #10
Nej præcis..
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2006 - 15:49 #11
Du kan kontakte mig på leo@leol.dk