Avatar billede cirus Nybegynder
10. november 2006 - 06:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forum problem

Jeg har hentet dette forum http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=691

det virker også en gang i mellem men lige pludselig får man denne fejl
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x1c4 Thread 0x974 DBC 0xc6d6024 Jet'.

/hbc/news/default.asp, line 10

Hvad kan der være galt... ellers et udemærket forum til det jeg skal bruge det til.. er der en der kan hjælpe med det eller måske lave et andet... ved godt at det er noget skod med asp og access men har ikke mulighed for andet...
Avatar billede cpufan Juniormester
10. november 2006 - 09:39 #1
denne fejl kommer når stien til db er angivet forkert
Avatar billede cirus Nybegynder
11. november 2006 - 09:24 #2
Stinen skulle være skrevet rigtig nok så det er ikke det ... men du er da velkommen til at se på det.
jeg kan kontaktes på msn cirus-virus@hotmail.com eller mail cirus@cirus.dk
Avatar billede mathiasovesen Nybegynder
18. november 2006 - 19:29 #3
Har selv oplevet dette problem, du skal bare ændre forum databasen til Access 2000... Så kører det fejlfrit. :D
Avatar billede mathiasovesen Nybegynder
18. november 2006 - 19:29 #4
*2003
Avatar billede cirus Nybegynder
18. april 2012 - 16:43 #5
lukket