Avatar billede bengaard Nybegynder
08. november 2006 - 21:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vende tilbage til startsiden med jævne mellemrum

Hej Eksperter,

jeg skal lave en udstilling om Erik Balling og i den forbindelse bliver der stillet nogle computere op, som har en bestemt startside i internet explorer. Kan man få browseren til automatisk at vende tilbage til startsiden, når publikum måske også har surfet rundt og checket mail etc.?

Med venlig hilsen,
Charlotte
Avatar billede bengaard Nybegynder
08. november 2006 - 21:56 #1
Eller kan man få browseren til kun at kunne vise én bestemt hjemmeside?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2006 - 06:17 #2
Sådan får du Internet Explorer til kun at tillade én hjemmeside: http://www.eksperten.dk/spm/725862
Avatar billede bengaard Nybegynder
09. november 2006 - 20:12 #3
Det virker! :o) Smider du et svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. november 2006 - 06:39 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)