Avatar billede nissetec Nybegynder
08. november 2006 - 13:03 Der er 1 løsning

Adobe Acrobat 7 - fra Excel til pdf

Hej

Jeg har en excel-fil, som jeg vha. Visual Basic for Applications skal have omdannet til pdf.

Det skal gøres jævnligt, da det er en opdateret liste. Men timingen styrer jeg selv.

Hvad skriver jeg i VBA-koden for at omdanne til pdf?

Jeg har prøvet mange ting i forhold til objekterne. PDFDistiller, CreatePDF, osv. Men jeg kan ikke lige ramme rigtigt.

Er der nogen, der kan forklare, hvad jeg skal gøre. Eller vise mig et link? Jeg har googlet den. Men de fleste steder vil de have mig til at købe et eller andet shareware-sjov. Jeg har Acrobat 7, og jeg kan sagtens danne pdf-filen vha. knappen i Excel. Men jeg har brug for automatikken i VBA.

Jeg aner ikke, om jeg skal stille spørgsmålet her, i excel eller Visual Basic. Men jeg håber, at nogen kender Acrobat godt nok :)

På forhånd mange tak.

MVH
Per
Avatar billede nissetec Nybegynder
17. januar 2007 - 14:24 #1
På tide at lukke. Tak til dig, der trods alt lige kiggede ind nu :)