Avatar billede lenn Nybegynder
07. november 2006 - 21:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min linie skaber sig.

Er ved at lave: http://www.bjerrum-montage.dk/

Under logoet er der en linie ser skal have en tynd hvid streg, under denne skal der være en tyk grå streg og til sidst en tynd hvis streg... SÅ jeg har lavet en lille grafikstump der ser således ud. Den ligger i en tabel med en højde på 15 grafikfilen har en højde på 15, alligevel genter den stregen både lodret og vendret - på strod af at den kun lige kan være i tabellen. Er der nogen der kan se hvorfor?

LL
Avatar billede lenn Nybegynder
07. november 2006 - 21:13 #1
Rettelse: ...alligevel gentager den stregen både lodret og vandret - på trods af at den kun lige kan...
Avatar billede lenn Nybegynder
07. november 2006 - 21:25 #2
Fandt fejlen - der havde sneget sig et mellemrum ind :-)
Avatar billede jowii Nybegynder
07. november 2006 - 21:26 #3
Der kan man bare se :-)
Avatar billede lenn Nybegynder
07. november 2006 - 21:29 #4
Ja- man kan sagtens stirre sig blind...