Avatar billede offline Nybegynder
20. maj 2001 - 20:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Crossbrowser menu applet ?

Hej Java-hajer.

http://www.sonymusic.dk kan I se en nydelig applet i venstre side, som både udgør navigationen og en scroller i ét.
Det lader til, at det er en applet som er programmeret specielt til dette site og sonymusic.

Er der en der ligger inde med et applet (eller en url) der kan det samme som menuen med knapperne der scroller langsomt op/ned?

Vigtigt!  Før du giver mig en url til en af de 500 sider jeg har testet:  Det SKAL virke i det mest benyttede browsere (IE 4,5,5.5  NS 4.76, 6.0 osv)
Avatar billede offline Nybegynder
20. maj 2001 - 20:08 #1
Glemte lige at sige at det naturligvis også skal virke på Mac platformen!
Avatar billede offline Nybegynder
09. august 2001 - 02:15 #2
Ingen svar i løbet af sommeren - spørgsmålet lukkes!