Avatar billede ubej Nybegynder
04. november 2006 - 20:07 Der er 2 kommentarer

Oscommerce - speciel bestillingsmodul PENGE!!

- Det skal være til en oscommerce webshop ;-)

En som vil lave et bestillingsmodul til mig eller findes der sådan et modul.
Ellers hvis der en der vil programere det til mig for rimelig pris.

Det skal være til pizzaria. Hvor man kan bestille noget mad, også skal man vælge leverinstidspunkt.
F.eks idag kl 20.00 også skal det være sådan at man kan vælge Kl. 20.00 en time før eller det vælger man selv hvornår i admin del.

Så man hele tiden kan ændre leveringstiden alt efter hvor travlt der er.

F.eks kl er 16 leveringstiden er 1 time, du kan vælge og få maden leveret kl 17 og der over. Når klokken er efter 16 så bliver kl 17 slettet, også det kl 17.01. Kan i følge mig ?
ALså så når kl er 17.30 så kan man først vælge levering kl 18.30 eller 19.00.

Og det skal hele tiden være muligt og opdatere leveringstid.

En pris, ?
Avatar billede hippien Nybegynder
04. november 2006 - 20:38 #1
skal du til at konkurrere med justeat? du ønsker et samarbejde med nogle sælgere kan du lige skrive til mig på msn hippien5778507008953@passport.com
Avatar billede ubej Nybegynder
04. november 2006 - 20:40 #2
Nej det skal jeg ikke,