Avatar billede Peter Birk Nybegynder
04. november 2006 - 19:08 Der er 8 kommentarer

adobe photoshop elements 4,0

Hej
Jeg har fået et lille problem, jeg har installeret adobe photoshop elements 4.0, med det resultat at når jeg f.eks vil åbne en PDF fil, så starter photoshop elements.
Hvad kan jeg gøre
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. november 2006 - 19:27 #1
Prøv at højreklikke på en PDF-fil og vælge "Åben med..." -> "Vælg program". Vælg det program du vil have til at åben PDF'er, og sætte flueben i "Brug altid det valgte...". Tryk så på "OK".
Avatar billede hcma Novice
04. november 2006 - 19:32 #2
eller også hopper du ind i Kontrolpanel -> Mappeindstillinger -> fanebladet Avanceret -> find din filtype -> marker den -> tryk på Skift og find det program filtypen skal associeres med
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
05. november 2006 - 10:24 #3
Hej, det virker tak for hjælpen
Avatar billede hcma Novice
05. november 2006 - 13:16 #4
og hvem skal så lægge et svar ?
Avatar billede ipbirk Nybegynder
05. november 2006 - 14:51 #5
tha, jeg ved ikke hvad du mener, jeg er ny så hvis jeg har gjort noget forkert, trænger jeg til lidt hjælp
Avatar billede hcma Novice
05. november 2006 - 15:02 #6
ipbirk >>  du har ikke gjort noget forkert. Du skal bede den eller du som har hjulpet dig med den korrekte løsning om at lægge et svar. det svar skal du så acceptere ved at hoppe helt ned til venstre, marker navnet/navnene og så trykke på accepter, da spørgsmålet så bliver lukket  (men du skal altså først have et svar)
i dette tilfælde skal du bede old-faithful om at komme med et svar (og det har jeg så gjort, da jeg jo bare komplementerede a-f's kommentar)

og så VELKOMMEN her til Eksperten.dk.  Som ny bruger bør du læsse denne side (regler, opførsel, kotumer o.s.v.) http://expfaq.dk/  (der står også noget om hvordan man behandler svar/kommentarer)
Avatar billede hcma Novice
05. november 2006 - 15:05 #7
glemte lige:  hvis old-faithful ikke får lagt et svar inden for overskuelig fremtid (et par dage eller 3-4-5) lægger du selv et svar og accepterer så det  (og skriv så lige hvorfor) og du får derved dine point tilbage, så du kan bruge dem en anden gang :o))
alternativt kan du tildele andre point (efter du bar bedt den/dem om at lægge svar) hvis du synes de skal have lidt for "ulejligheden"
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. november 2006 - 15:35 #8
Jamen så vil jeg da vise det i praksis :-). Jeg har hermed lagt et svar.