Avatar billede phliplip Nybegynder
03. november 2006 - 15:05 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Eksperten.dk: Virker søgning på hos jer?

Hej!

Syntes ikke lige jeg får nogen resultater på noget af det jeg søger på!?

Får hverken noget ved at skrive i quick search kassen oppe til højre eller når jeg bruger fritekst i en kategori.

Er det kun mig der er et "særligt tilfælde" ?

Har søgt på 'cursor' fx.

Mvh. Philip
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. november 2006 - 15:14 #1
Avatar billede old-faithful Praktikant
03. november 2006 - 15:18 #2
Jeg foreslår at du bruger Google til at søge på Eksperten, skriv f.eks.:

    site:eskperten.dk søgeord1 søgeord2 osv.

Og søg så.

Det virker meget bedre end ekspertens interne søgemaskine, og du kan bruge Googles andre funktioner - f.eks. "minus" - til at indsnævre dine søgeresultater.
Avatar billede old-faithful Praktikant
03. november 2006 - 15:18 #3
Rettelse: Det hedder naturligvis "eksperten.dk"
Avatar billede bentn Nybegynder
03. november 2006 - 16:06 #4
Nope, virker heller ikke her!
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2006 - 16:25 #5
Omvendt = Ommer

For, for eksempel, at finde download oplysninger på Google's websted,
indtast:

eksempel: download site:www.eksperten.dk
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2006 - 16:31 #6
eller på sætning

"pc vil ikke starte" site:www.eksperten.dk

eller på alle ord

pc vil ikke starte site:www.eksperten.dk
Avatar billede phliplip Nybegynder
03. november 2006 - 19:45 #7
Thesurfer: Ok.. vidste ikke der var sådan en kategori ;) Står såvidt jeg kan se ikke på forsiden... og kan ikke søge efter det :D

Old-faithful: ok.. gør jeg!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. november 2006 - 13:02 #8
phliplip> Problemet med Eksperten er, at der er for langt mellem brugerne og dem bag Eksperten.

Hvis du ser på UniteIT ( http://www.uniteit.dk ) vil du kunne se, at tingene kører bedre, fordi UniteIT er lavet af brugerene til brugerene.

Dvs, fejl på UniteIT vil blive rettet med det samme.. imodsætning til ting på Eksperten.