Avatar billede zevicez Nybegynder
02. november 2006 - 21:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

tastatur taste-lyde i windows

Hej derude..
jeg har problemer med at slå 'taste-lyde' fra i windows, som af en eller anden grund er på min nye Asus W1jc bærbar..

Nogle der ved hvor og hvordan d kan slås fra, for d er lidt belastende at høre et klik for hver eneste tegn man laver..!!

på forhånd tak
VH Esben
Avatar billede udvikler Nybegynder
02. november 2006 - 21:52 #1
Du kan jo altid gå ind under
    C drev -> windows -> media
også bare slette de lyde du ikke kan lide

ellers kan du prøve at se her: http://quake3.dk/boards/1460/topics/43515/
Avatar billede zevicez Nybegynder
02. november 2006 - 22:00 #2
Klik-lydene ligger desværre ikke derinde.. d er ret syret d her.. har ikke installeret noget, så enten er d noget som Asus computeren har medfølgende, eller også er d et eller trælst flueben i windows, der bare skal væk
Avatar billede zevicez Nybegynder
02. november 2006 - 22:04 #3
jeg har fundet ud af hvordan jeg kan slå d fra.. hvis jeg under 'overordnet lydstyrkeø, sætter et flue ben ved 'slå fra' ud for 'lydstyrke til' (hvilket jeg iøvrigt har 2 af, men den ene af dem, den jeg muter, har en 'avanceret' knap)... delme skørt problem d her??? Men nu fungerer det, og jeg har stadig lyd, hvis jeg spiller mp3øer m.v
Avatar billede udvikler Nybegynder
02. november 2006 - 22:09 #5
Nå, så du fik det løst? eller?