Avatar billede niels_hansen Praktikant
01. november 2006 - 21:12 Der er 60 kommentarer

Hvorfor gøres der ingenting ?

Hvad er meningen med at man skal finde sig i løgnagtige karma tildelinger ?

f.eks:

Pas på, skrigebillen er tilbage.=så flyver dårlige karmaèr rundt igen, synd for E´s brugere.

Hvordan kan det accepteres, at denne bruger screem_bille stadig er bruger herinde set i lyset af de to andre "huset, boxer" ikke tillades på eksperten? Hvor er din opførsel pinlig!

Hvordan kan det lade sig gøre denne bruger som er screem_bille stadig kan være tilmeldt E! Må hellere få tilsendt nogle beviser finder lige dit navn og adresse og offentliggøre det her

Hej screem :) (og 0% karma, det virker dumt at bruge en glad smiley og så give 0 i karma)

Jeg aner ikke hvem screem_bille er eller var eller whatever, men synes det virker meget underligt at folk skal dømme folk på må og få (det er jo ret tydeligt der er nogle brugere der sidder og dømmer andre brugere, og det tillades / accepteres åbenbart af coadmins, eftersom disse anklager / påståelser ikke er fjernet)

Hvis folk mener jeg er ovenstående så giv jer dog til kende istedet for disse lattterlige påstande.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
01. november 2006 - 23:25 #1
Denne er faktisk sjov:

Pas på, skrigebillen er tilbage.=så flyver dårlige karmaèr rundt igen, synd for E´s brugere.

Kan et eller andet sted godt more mig over vedkommende, den eneste der giver dårlige karma er da vedkommende selv (man siger jo at når man peger fingre af en, peger 3 fingre mod en selv...)
Avatar billede starf Nybegynder
02. november 2006 - 16:55 #2
Sjovt nok har jeg en samtale mellem dig og en anden deaktiveret profil, hvor du indrømmer du er på eksperten

http://www.pixelwhore.dk/busted.txt
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2006 - 18:58 #3
Der gøres ingenting, fordi karmareglerne ikke er overtrådt.
Surt, men sandt.
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 11:20 #4
Mon det er ved at være lukketid nu hvor du har fået svar på dit spørgsmål ???
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 11:30 #5
Ikke nok med det.
Du sidder jo også bag henrik_svendsen profilen !!!

Ny IP og igen sidder du og leger med alle dine multiprofiler.
Lærer du aldrig ???
Føj !!!
Avatar billede norbert_ Nybegynder
15. november 2006 - 12:19 #6
idioti, du virker meget bitter. Kan du bevise for Ekspertens øvrige brugere, hvor du har dine påstande fra? Vi er meget nysgerrige, sikkert også admin :-)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 12:25 #7
idioti, tror du ikke nærmere jeg er bag ALLE profiler ? jøsses da.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. november 2006 - 12:38 #8
Det er hårde ord i november, må man sige.
Jeg ved ikke om påstanden er rigtig eller forkert, jeg er sådan set også fløjtende ligeglad, men kommer man med den slags postulater, så skal der beviser på bordet, ellers er de ikke mere værd end påstanden om at månen er en stor grøn ost.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
15. november 2006 - 12:45 #9
Netop det jeg mener :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2006 - 14:25 #10
Jep

Screenshot tak
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 14:39 #11
Et screenshot af hvad ?
SB der logger på som niels_hansen henrik_svendsen eller tribalroots ?
eller en helt 4. eller 5. eller 6. ?

Forlang ikke det umulige men indse det indlysende. Hvor svært kan det lige være ?

Beviser hvordan ? Hvorfor tror i at coadmin ikke deltager i dette spørgsmål ?
Hvorfor tror i at der gik så lang tid inden hr hansen brokkede sig over de karmaer han har fået og hvorfor tror i at der ikke er gjort noget ved det ?
Hvorfor tror i at hr. hansen først kommenterede efter norbert kommenterede?

Spiller i komedie eller har i bare svært ved at regne den ud ?
Er i bange for manden ?
Avatar billede fromsej Praktikant
15. november 2006 - 14:46 #12
>> Er i bange for manden ? << *PIBAG*
Det rager mig en s k i d om du har ret eller ej, jeg har trukket mig ud af balladen om karma og flerbrugere, og har droslet mit virke herinde kraftigt ned, men løse påstande, og sådanne er der tale om her, skal ikke stå uimodsagt.
Guderne skal vide at jeg også har haft mine ture med Screem_brille osv. men jeg er sq for gammel til at hidse mig op over den slags, det overlader jeg trygt til andre.
EOD herfra.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2006 - 14:56 #13
SB er ikke aktiv - SB udtrykte sig uheldigt ind imellem

Niels_hansen har der ikke været noget med

For min skyld kan de være samme person bag 2 brugere, men der er kun 1 aktiv og han opfører sig sgu ok.
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 15:09 #14
Fromsej, jeg kan godt se at du har trukket dig ud ad balladen om karma og flerbrugere *LOL*

John, hvor ved du fra at SB ikke er aktiv ? Kan du bevise det med et screemshot ?

Jeg_ved_at_jeg_har_ret.
Snart vil niels_hansen profilen drosle sin aktivitet og en ny vil dukke op. Tjek hitlisterne om 2 måneder.

Der er selvfølgelig en lille chance for at coadmin knalder ham. De kender hans nuværende IP, det kræver kun at de finder manden bag denne IP.
Mon ikke den vil vise samme by som SB bor i ?

Se denne:
Kommentar: niels_hansen
>>>>(man siger jo at når man peger fingre af en, peger 3 fingre mod en selv...)<<<<
Hvem er det nu der har skrevet det før ?

Jeg blev bedt om at stå frem og sige min mening. Det har jeg gjort. Ud fra hr. nielsens karma bør andre også gøre det.
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 15:21 #15
Kommentar: niels_hansen
>>>>Kan et eller andet sted godt more mig over vedkommende......<<<<
Har i da ingen hukommelse ?
Avatar billede fromsej Praktikant
15. november 2006 - 15:50 #16
Det var flot, så er der håb for dig. selv *LOL*
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 16:05 #17
idioti man må sige du skyder med spredhagl, nu indrager du også tribalroots i dine konspirations teorier, egenligt kan det undre mig din hertz mod adskillige brugere, sb, Niels_hansen, henrik_svendsen, og nu også tribalroots, hvem mon bliver den næste i rækken ?
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 16:10 #18
Kommentar: niels_hansen
Skyder med spredhagl ??
Du er den bedste til at svare på hvem den næste bliver SB !
Opret en ny profil, dum dig som du plejer og jeg skal være der som en haj :)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 16:24 #19
idioti hvorfor er det du er overbevist om at disse personer du har nævnt er en og samme person ? prøv og bevis det, for jeg har ret svært ved at se hvordan du kan påstå det er samme person.
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 16:44 #20
niels_hansen hvis du ikke er SB, hvorfor spørger du så ?

Hvis det virkelig forholdt sig sådan at du ikke er SB, ville dine kommentarer i dette spørgsmål have været helt anderledes.
Og hvorfor kommenterer du først 2 dage efter mit svar ?
Var du "uskyldig" havde kommentaren faldet meget tidligere og havde været meget anderledes.

Indicierne er i sig selv stærke nok til at være beviser.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 17:47 #21
fordi jeg finder det ret underligt at du påstår at hvem som helst er en og samme person, især nu du kun har deltaget i 10 spørgsmål ialt, så virker det ikke som du er her for at bidrage med noget fornuftigt, men kun at lave problemer.

Min "manglende" kommentering af din kommentar skyldes at dit indlæg er skrevet på en måde, der lever op til dit valgte brugernavn.
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 18:24 #22
Nu er det jo sådan at uanset hvad man kalder sig på Eksperten er man stadig den samme person. Det er nok det der afspejles i din karma.

At du ikke ønsker at svare på mine kommetarer er forståeligt.

Men måske vi kan blive enige om at det er sygt at blive ved med at oprette profiler på et websted hvor man gentagne er blevet deaktiveret og endda også fået blokeret sin IP ?
At blive ved med at genere folk med sin tilstedeværelse selvom man er uønsket ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 18:44 #23
ja eller at folk som dig ser SB i alle brugere, og er med til at skabe ballade ?

Dog undrer det mig hvilken indsigt du har i brugerne af eksperten, når du nu ikke er så pokkers aktiv herinde ? (du har jo kun deltaget i ca 10 spørgsmål, så det er jo ikke for at hjælpe folk du er her)
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 19:32 #24
Så har du måske heller intet at bemærke til disse som er kopieret fra din karma
http://img478.imageshack.us/my.php?image=bevis2vy2.jpg
http://img479.imageshack.us/my.php?image=bevis3gy8.jpg
http://img479.imageshack.us/my.php?image=bevis4rk1.jpg
http://img479.imageshack.us/my.php?image=bevis5sd6.jpg
Pure opspind eller.... ?

Du skal ikke tale ned til mit brugernavn, det er fra dig jeg har inspirationen.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 20:01 #25
Hvis det der var screenshots ville den anden parts navn jo ikke være overstreget med XXX
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2006 - 20:08 #26
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=niels_hansen

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=idioti

Hvordan kan du have inspiration fra en bruger der ikke eksisterede da du oprettede din profil???????????????

vedr. screenshot: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=screem_brille
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2006 - 20:21 #27
idioti - du har oprettet dette spørgsmål med eet formål - at få gang i en nytteløs debat, så smid ordentlig dokumentation.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 20:31 #28
john_stigers, jeg tror han mener de billeder han linker til er bevis nok (men det er jo tydeligt de er manipuleret, da der jo ellers ville stå navnet på begge parter)
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 20:46 #29
Nu er det ikke mig der har taget de screenshots men de er kopieret fra niles_hansens karma. En karma som er fjernet nu, ikke af mig !
At den anden parts navn er streget over er da kun fordi vedkommende ikke ønsker at røbe sit navn, forståeligt nok.

John, jeg har ikke oprettet dette spørgsmål :)
Det har niels og han har bedt dem der tror han er SB om at stå frem.
Jeg tror han er SB og derfor har jeg sagt min mening. Jeg kan læse i niels_hansens karma at der også er mange andre der tror det samme.
Det er helt op til dem om de vil det men jeg vil opfordre dem til det.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 20:56 #30
idioti, nu har jeg lige skimmet de spørgsmål igennem du har deltaget i, og hvor er det jeg har (eller SB for den sags skyld) har generet dig ?

Der er det her spørgsmål, samt disse 2 spørgsmål hvor vi begge deltager.
http://www.eksperten.dk/spm/744831 (her er det rent spam fra din side)
http://www.eksperten.dk/spm/744824

Hvad er grunden til at være på eksperten hvis det ikke er for at få hjælp, eller hjælpe andre ?
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 21:24 #31
Det handler ikke om at du har generet mig SB, det handler om at du skal respektere at du ikke er velkommen på eksperten.

Og lige nu er jeg i gang med at hjælpe andre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2006 - 21:37 #32
Lyder godt, for det er da vist 1. gang så mens du har været bruger her...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2006 - 21:39 #33
idioti - hvordan kan han, iflg. dig, ikke være velkommen på eksperten?
Har du udnævnt dig selv til eksperten brokrøv nr. 1?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 21:43 #34
det er ret gennemtænkt at påstå at tribalroots og jeg er en og samme person, når man tænker på netop tribalroots har givet mig negativ karma, synes dine konpirations teorier har en del huller *GG*
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 21:58 #35
John, det mener jeg at have argumenteret for tidligere. Han er SB, deaktiveret osv.
Nej, jeg har ikke udnævnt mig selv til nr. 1 brokrøv.

Det ser også ud til at du har givet tribalroots dårlig karma ? Er det hævnkarma ?

Det er da muligt at mine såkaldte "konspirationsteorier" har huller, det ændrer IKKE på at du ER SB !
Avatar billede norbert_ Nybegynder
15. november 2006 - 23:12 #36
Men hvordan er brugeren henrik_svendsen blevet blandet ind i dette? Hvilke beviser ligger der dér? Jeg ser absolut ingen sammenligning mellem hverken niels_hansen eller henrik_svendsen.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 23:19 #37
tribalroots er en ligså stor gåde
Avatar billede idioti Nybegynder
15. november 2006 - 23:50 #38
Der er en lang historie Norbert. Sammenligningerne finder du i NOGLE af de tråde de deltager i.
Det primære er niels_hansen og SB.
Kan du ærligt sige at du ikke tror at det er den samme person ?

Jeg mener selv at det er indlysende og nu gider jeg ikke bruge mere tid på personer der benytter sig af anonym karma, det er hverken fromt eller sejt.

Men sådan er det jo når man siger sin ærlige mening på Eksperten.
Vi blev trods alt bedt om det, og nej jeg har ikke selv uddelt karma.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
15. november 2006 - 23:59 #39
Jeg har ikke sammenlignet SB med niels_hansen da jeg ikke har haft nogen konflikter med nogle af dem. I mine øjne er SB velkommen tilbage, hvis han opfører sig efter reglerne, da jeg mener, at han HAR udstået sin straf. Og det er de to andre, der blev forvist samtidig med SB, også - (selv om jeg også har haft konflikter med Huset, men dem ser jeg som "udløbet efter sidste holdbarsdato". Man kan ikke blive ved med at gå i små sko, de bliver også slidte.). Det var jo trods alt ingen dødsdom, de fik.
Avatar billede idioti Nybegynder
16. november 2006 - 07:03 #40
Du springer let og elegant over mit spørgsmål :)

Så længe de er banned af idg er ingen af dem velkommen på eksperten. Det siger sig selv at den beslutning skal respekteres.

Spørgsmålet Hvorfor gøres der ingenting ? er blevet besvaret. Både af mig og stilheden fra coadmin.
Så man kan vel godt sige at det er lukketid ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2006 - 11:43 #41
"Kommentar: idioti
15/11-2006 21:58:57 John, det mener jeg at have argumenteret for tidligere. Han er SB, deaktiveret osv.
Nej, jeg har ikke udnævnt mig selv til nr. 1 brokrøv.

Det ser også ud til at du har givet tribalroots dårlig karma ? Er det hævnkarma ?

Det er da muligt at mine såkaldte "konspirationsteorier" har huller, det ændrer IKKE på at du ER SB !"

Jeg håber ikke det med karmaen er møntet på mig - jeg giver ikke karma...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 12:39 #42
LOL har lige set tribalroots karma, og der skulle jeg have givet ham karma, hvilket jeg ikke har.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 12:42 #43
Avatar billede idioti Nybegynder
16. november 2006 - 13:30 #44
Kommentar: niels_hansen
"LOL har lige set tribalroots karma, og der skulle jeg have givet ham karma, hvilket jeg ikke har."

LOL så har han måske heller ikke givet dig dårlig karma ! LOL

Kommentar: john_stigers
Det er jeg udmærket klar over.

Summa Summarum, niels_hansen er stadig SB !
EOD
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 14:15 #45
idioti, så du mener at hvis der er en der underskriver en karma //idioti så er den fra dig ?
Avatar billede idioti Nybegynder
16. november 2006 - 15:34 #46
Netop det jeg forsøgte at forklare dig

Lad os nu antage at du er SB, hvad ville den bedste måde at få adgang til et site du var banned fra være ?
Lad mig gætte, cybercity + hacker smacker. Ny IP hver gang du logger på nettet.
Lad mig gætte endnu engang, lige netop sådan et abonnement har du niels_hansen ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 15:45 #47
nu antager du jeg er SB, før var du 100% sikker ?

Jeg har en TDC ADSL linie, hvilket min ip også vil kunne vise coadmins.

Synes du gætter en del som du også selv skriver.
Avatar billede idioti Nybegynder
16. november 2006 - 15:53 #48
citat
Jeg har en TDC ADSL linie, hvilket min ip også vil kunne vise coadmins.

Hvorfra ved du at det vil kunne vise coadmins ?
Selvom din profil ikke er så gammel, er du godt inde i hvad coadmin kan og ikke kan.
Og tidligere beskrevne abonnement vil lige nøjagtigt vise er TDC ADSL linie.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 16:08 #49
hvorfra jeg ved det ? fordi IDG er så store at der selvfølgelig er logs over hvem (ip mæssigt) der logger på. (samt en coadmin fortalte for nogle uger siden at person der havde lagt en falsk karma, var nu blevet deaktiveret, det kan kun ske hvis de kan se hvem der giver hvem karma, og kan de det kan de uden den mindste tvivl også se folks ip adresse)

Citat

Og tidligere beskrevne abonnement vil lige nøjagtigt vise er TDC ADSL linie.

Ikke forstået ? du skrev da om Cybercity ?
Avatar billede idioti Nybegynder
16. november 2006 - 16:49 #50
Godt at se at du har regnet den ud.

cybercity + hacker smacker + IP lookup = TDC ADSL linie

Men nu skal jeg ikke forklare DIG hvordan det hænger sammen ;)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 17:16 #51
ja og månen er en grøn ost.

Tror du skal sætte dig ind i hvad hacker smacker er, da det intet har med TDC´s produkter at gøre.
Avatar billede idioti Nybegynder
16. november 2006 - 17:25 #52
Jeg har besvaret alle dine spørgsmål til et UG og alligevel afviser du ?
Hvad ønsker du mere svar på ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 17:37 #53
Jeg opgiver, hvis du seriøst kan mene at du har besvaret et spørgsmål ved at sige et CC tillægs sikkerheds produkt, kan blive til en TDC ADSL forbindelse, ja så mangler du en pænt portion viden om danske ISPer.

Du behøver ikke svare yderligere, den form for logik du har, er udenfor det område jeg kan forholde mig til.
Avatar billede idioti Nybegynder
16. november 2006 - 17:58 #54
Første spørgsmål: Hvorfor gøres der ingenting ?
Svar: Du er SB

Andet spørgsmål: Hvad er meningen med at man skal finde sig i løgnagtige karma tildelinger ?
Svar: Du er stadig SB og de er IKKE løgnagtige.

Farvel med dig
Avatar billede idioti Nybegynder
17. november 2006 - 08:11 #55
Kopieret fra min karma:
Du tager fejl SB - denne er givet af din forhenværende msn "ven" som har ALLE beviser for du er Niels_hansen

Nu hvor du er så flink at give dig selv god karma med en af dine mange brugere, vil jeg også give dig en.

Jeg kunne da godt tænke mig at komme i kontakt med "din forhenværende msn "ven"" for at høre mere om disse beviser.
De kan sendes til idiotenjensen@yahoo.dk
Jeg vil så offentliggøre dem herinde.

Niels Hansen
citat:
hvorfra jeg ved det ? fordi IDG er så store at der selvfølgelig er logs over hvem (ip mæssigt) der logger på. (samt en coadmin fortalte for nogle uger siden at person der havde lagt en falsk karma, var nu blevet deaktiveret, det kan kun ske hvis de kan se hvem der giver hvem karma, og kan de det kan de uden den mindste tvivl også se folks ip adresse)

Det du skriver ligner til en forveksling den korrespondance mellem SB og xxx der er linket tidligere.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
17. november 2006 - 12:43 #56
idioti 16/11-2006 17:58:49: "Første spørgsmål: Hvorfor gøres der ingenting ?
Svar: Du er SB"
Mon ikke det er fordi niels_hansen IKKE er SB?
Avatar billede idioti Nybegynder
17. november 2006 - 14:14 #57
Den tror du da ikke selv på norbert_ ?
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2006 - 10:31 #58
idioti    jeg er lidt ked af at du blander mig ind i din debat,  jeg har kun 1 profil på E, og der er ingen andre end jeg selv der styrer den.

Jeg er ikke den samme som niels_hansen,    og jeg undrer mig lidt over hvor du har fået den ide fra ?
Avatar billede idioti Nybegynder
20. november 2006 - 18:57 #59
Se blot mit brugernavn Hr. Svendsen :)