Avatar billede Jman Praktikant
31. oktober 2006 - 00:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Templates print

Er der nogen her, der har lyst til at løse en opgave for mig - mod betaling naturligvis ;o)

Jeg skal bruge et program (sandsynligvis C++/java/deplhi el. lign), der giver en bruger mulighed for x-antal forskellige templates til prnt.
Templates skal bestå af forskellige formater (A3, A4, liggende/stående), hvor man kan indsætte et billede i en eller flere bokse (afhængig af valgte template).
Når brugeren har indsat sine billeder, skal man kunne vælge at printe dem ud.
Jeg levere oplysninger om de forskellige templates.
Programmet skal kunne eksekveres på pc og meget gerne også i Mac-version.

Jeg tror det er en forholdvis simpel opgave, men lad mig høre om der er nogen friske bud på ovensående. Send en mail til mig på eksperten(at)jman.dk

Jeg har tidligere spurgt og fik en halv løsning, hvorfor denne måske kunne bruges som inspiration til udvikling ;)
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
31. oktober 2006 - 06:18 #1
Hvad har Word gjort?
Avatar billede Jman Praktikant
31. oktober 2006 - 17:04 #2
Ingenting - og det skal det heller ikk  ;o)
Avatar billede pmn Nybegynder
06. november 2006 - 22:09 #3
Hvad er prisidé, altså hvor mange timer ligger der forventligvis i opgaven. Jeg har tidligere arbejdet med lignende opgaver, Java/C#/VB
Avatar billede Jman Praktikant
06. november 2006 - 22:41 #4
Tiden kommer vel an på dine kunskaber ;)
Men giv mig en mail og jeg kan sende dig et kravspec .... det kan vel ikke være mere end et par timer
Avatar billede Jman Praktikant
11. oktober 2007 - 13:08 #5
lukker