Avatar billede cirus Nybegynder
30. oktober 2006 - 18:52 Der er 1 løsning

Vis næste kamp på en side

Hej

Jeg mangler et script der kan vise udfra en db den næste kamp der spilles i fx fodbold ( se fx øverst højre hjørne på http://www.achorsens.dk )
Det skal laves i asp og med en db i access da det er det eneste mit domæne understøtter

Jeg havde tænkt mig der skulle være en lille admin afd så man kan kunne taste ind hvem der spillede, hvor og hvad kl.
Og når den dato så er passeret så viser den automatisk den næste kamp..

Håber der er nogen der vil hjælpe mig...
Avatar billede cirus Nybegynder
18. april 2012 - 16:44 #1
luk