Avatar billede renekoemler Nybegynder
30. oktober 2006 - 17:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sammentælling af værdier i en rapport

Hej Alle,

Jeg har brug for et svar på et sikkert simpelt spørgsmål, som jeg ikke selv kan finde løsningen på.

I en rapport - der ikke er grupperet - har jeg behov for at lave en sammetælling af et felt.

Jeg har prøvet med =Sum([feltnavn]) og jeg kan også få den til at tælle rigtig bare ikke når jeg sætter den ind i sidehoved. Jeg har også prøvet at lave detailhoveder men så tæller den jo kun det der står i detalje sektionen og jeg har brug for en samlet sum..

Anyone

Bedste hilsner
René
Avatar billede mugs Novice
30. oktober 2006 - 17:57 #1
Sum feltet skal være i rapportfoden. vil du have andre opsummeringer skal du grupere rapporten.
Avatar billede renekoemler Nybegynder
30. oktober 2006 - 18:10 #2
Hej Mugs,

super ... det var lige det

kan man bytte om på rapportfod og sidefod?
Avatar billede mugs Novice
30. oktober 2006 - 18:23 #3
Tak for point ;o)
Avatar billede mugs Novice
30. oktober 2006 - 18:24 #4
Hvad mener du med dette:

"kan man bytte om på rapportfod og sidefod?"