Avatar billede mr-s Nybegynder
30. oktober 2006 - 14:27 Der er 3 kommentarer

Ethernet-controller fejl

Hej eksperter..

Jeg har lige formateret min PC. Der var Windows XP på og det er der kommet på igen. Men da den er færdig med at installere siger den at der ikke er sat noget internetkabel i selv om der er det. Har tjekket om der  var noget i vejen med kablet men det var der ikke. Så gik jeg ind i Enhedshåndtering for at se om der var noget i vejen med netværkskortet men det var der heller ikke, men oppe for oven stod der at der var problemer med Ethernet-controlleren. Ved ikke hvad det, er eller om det overhovedt har noget med det at gøre.?

Har i nogen idé om hvad det kan være??

Hilsen MR-S
Avatar billede haverslev Novice
30. oktober 2006 - 14:34 #1
Har du en bundkort cd med div. drivere på ?
Det er nok et "on-board" netværkskort du har i.
Du kan evt. hente
http://www.majorgeeks.com/download4181.html

og via dette, hente driveren fra producentens hjemmeside
Avatar billede mr-s Nybegynder
30. oktober 2006 - 14:37 #2
Nej har ikke nogen driver til mit bundkort da det er et jeg har fået af en ven.!

Ved ikke hvad det er for et?

Hvor kan man finde ud af det?
Avatar billede haverslev Novice
30. oktober 2006 - 14:45 #3
Hent Everest home, installere det og du kan se hvad dit kort hedder, samt hente driver via link til deres HP