Avatar billede renefriis Nybegynder
29. oktober 2006 - 00:04 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ang. Guldmail.dk

jeg vil meget gerne have noget kritik og selvfølig også ros for min side guldmail.dk

Det er et nyt lille firma jeg har startet op og satser på mindre virksomheder som kunder, jeg vil høre om jeres mening da det er en side der skal henvende sig til andre virksomheder.

på forhånd tak
Avatar billede apo Praktikant
29. oktober 2006 - 00:17 #1
Mon ikke det er på tide, at du afslutter dine åbne spørgsmål, hvor folk har brugt tid på at hjælpe dig.

Hvis du endnu ikke har sat dig ind i hvordan Eksperten fungerer, kan du gøre det her: www.expfaq.dk
Avatar billede human Nybegynder
29. oktober 2006 - 00:48 #2
Teksten er alt for står, og der står for lidt. Måske skulle du finde et billede hvor du er lidt mindre svedig under personale.
Avatar billede tiger_dk Mester
29. oktober 2006 - 00:54 #3
der burde være en regl her på eksperten, hvor det lød, at hvis man ikke lukkede sine spørgsmål efter et vis tid, ville man på en måde blive susbenderet i et stykke tid !!

Just a suggestion !!
Avatar billede loevgaard Praktikant
31. oktober 2006 - 12:15 #4
Virker utroværdig, og så ligner hjemmesiden en tilfældig template, som du har redigeret i frontpage
Avatar billede paddington Nybegynder
31. oktober 2006 - 17:01 #5
# l0vgaard: Enig

Skift din "Personale" ud med firmaprofil e.lign.
der fortæller om firmaet og ikke dig, blandt andet cvr-nummer o.lign.

Din side er for tom, hvilket er forsøgt oprettet med stor tekst (dine overskrifter er mindre end dit indhold).
udfra hvad jeg føler, har tankerne mere været på at firmaet skulle i luften, så der kunne komme penge på kistebunde.

Hertil skal du overveje meget, mange gange hvilket udseende vil jeg bruge, hvordan repræsentere jeg mig og mit firma bedst, det kan hænde at du må ændre, re-designe eller lave din hjemmeside helt om rigtig mange gange.
Dette skal være minimum 98% færdigt inden du begynder at "kapre" kunder.

Ang. dit banner, kan dette "rede" meget, hvis du satte dig ned og fik lavet et personligt banner, noget der siger GULDMAIL.DK

Ved godt at det er hård kritik!!

/Paddington ~ Mads Jordan
Avatar billede madeindk Nybegynder
02. november 2006 - 14:55 #6
Hej, det holder ikke. Det kan jeg ligeså godt sige med det samme. Det er ikke nogen hemmelighed. Siden ligner noget du har købt/downloadet på nettet og som derefter er redigeret i Notesblok eller Frontpage - som l0vgaard også siger.

Og jeg tror faktisk siden er klasket sammen i Frontpage eller en anden editor, for billedet af dig under personale er der da i hvert fald hevet godt og grundigt i. Gør billedet den skal størrelse du vil ha' det i evt. Photostop eller lign., det med at hive i billeder gør det kun mere uholdbart.

// madeindk - undskyld jeg er lidt hård, men sådan er det.
Avatar billede renefriis Nybegynder
03. november 2006 - 18:10 #7
Jeg takker meget for jeres kritik, det vil jeg tage til efterretning. god weekend
Avatar billede triggy Nybegynder
03. november 2006 - 18:30 #8
kan hoppe på ryggen af de andre, og tilføje:

Når der ikke er mere indhold, er der ingen grund til at lave teksten så stor, at man bliver nødt til at scrolle ned for at se det hele.

Statistikker skal man passe på med, hvor kommer tallene fra, er de korrekte, virker de sandsynlige osv osv.
Personligt ville jeg aldrig hive statistikker med som salgsargument, uden at dokumentere hvor de kommer fra.

Tror ikke på konceptet, men det er jo heller ikke mit firma :)
Jeg kunne bare ikke forestille mig, at give min email adresse over telefonen, hvis den f.eks. hedder: Broager.sp@rekasse.dk, og en email adresse der hedder @rtikler.dk er ganske enkelt ikke muligt (er jeg 99,99 % sikker på)

Priser ville være en fordel efter min mening, ville være rart at vide, hvad man egentligt skal hive op af lommen.