Avatar billede eazye Nybegynder
28. oktober 2006 - 19:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bus på skiferie?

Kære eksperter.!

jeg skulle sidste år arrangere en skiferie for mine kammerater og jeg, og der fandt jeg en perfekt skiferie-søgeside, hvor jeg kunne søge mellem alle rejsebureauer og bus-selskaber.. Der kunne jeg vælge at søge på "kun busturen" og finde sider som oestrigsruten.dk, så jeg kunne slippe for at lade et bureau tage overpris for at finde lejlighed og liftkort for mig :)

håber en af jer kender denne geniale side, og kan smide et link min vej..
Avatar billede cyberkox Nybegynder
29. oktober 2006 - 09:45 #1
Den lytter jeg lige med på ;-)
Avatar billede enoer Nybegynder
30. oktober 2006 - 17:07 #2
Kender ikke siden - men her er en, som måske kan bruges..?
http://www.skisport.dk/
Avatar billede eazye Nybegynder
22. maj 2007 - 10:13 #3
fandt den aldrig